2011. január 26., szerda

Bizonyíték a csukott szemmel ehető ételről

Ugye emlékeztek még a  A fényképezhetetlen ebéd, avagy hogyan együnk csukott szemmel valami finomat. postomra.
Úgy gondolom, hogy a sok komment eredményeként  mégis közzéteszem a képeket, anélkül, hogy elmondanám az újság nevét, mert nem akarok rosszat magamnak. 
Nagyon ne botránkozzatok meg, vagy ha mégis, akkor leveszem, nehogy valakit is eltántorítsak attól, hogy ezek után újságokat vásároljon. Hiszen én is veszek sok újságot és készítettem már belőle nagyon finomat.

Az első kép az újságban megjelent fotó, amely méltán érdemelt figyelmet általam, és ilyennel szerettem volna meglepni a páromat:


Ezt pedig én készítettem. Tudom bennem van a hiba, rosszul csináltam, túl sötét bort (jófajtát) adtam hozzá.
Vagy csak simán béna vagyok:-))

20 megjegyzés:

  1. hol a hiba? az első az szép, a másodikról pedig elhiszem, hogy apait-anyait beleadtál, s akkor az tuti finom.
    éljen a ronda de finom indíttatás!

    VálaszTörlés
  2. 4Gyerek !
    Köszi kedves vagy!
    Az általam készítette kép kicsit jobb, mint életben, de már megettük és túl is éltük:-)))

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon jó:) Annyira örülök, hogy megmutattad. Szerintem nagyon jó, ha az ember felvállalja az ilyen remekműveket is. Gondolj bele mennyire megnyugtat egy főzéssel épp csak ismerkedő emberkét, hogy egy profinak is sikerülhet így egy tutinak ígérkező recept.
    Én is nagyon szeretek újságokból sütni, főzni, és igen néha tényleg nem minden olyan lesz, mint amilyennek ígérik, de ha finom kit érdekel?! Na jó, egy fontos vacsorán biztosan zavarna a dolog, de ilyenkor inkább maradok a kipróbált dolgoknál.

    VálaszTörlés
  4. Drága Gesztenye! A hiba nem a Te készülékedben van, hanem ott, hogy az első képen szinte nyers minden.. a tészta félig van megfőzve, a zöldségek nyersek...az ehetetlen.
    A tiéd ehető, de fényképezhetetlen. Ennyit érnek ezek a kiadványok sajnos... Én is sokszor futottam már bele ilyesmibe.
    :(

    VálaszTörlés
  5. Megláttam nálam a kis képet és már rohantam is ide. Azt hittem újragondoltad a receptet és elkészítetted, de látom csak megmutatni hoztad a különbséget a kettő között. Szerintem a képen látható bort nem is látott. Te viszont nem spóroltad ki belőle. Különben nagyon jó hogy feltetted, mert ha egy kezdő háziasszony elkészíti és a végeredmény meg sem közelíti az újságban látottat, lehet egy életre elmegy a főzéstől a kedve.
    Azért ez a te kedvedet ne vegye el az új dolgok kipróbálásától, főleg ha a férjed bevállalja ha netán nem is lesz tökéletes. (na de mire is vannak a férjek, ha nem éppen erre:))))))

    VálaszTörlés
  6. Én is úgy jártam, mint Gizi :))) kiskép láttán rohanás, de másban is megelőzott. Csakis ugyanazt tudtam volna leírni én is.
    Szerintem egy kezdő háziasszony, aki valós dolgokat szeretne látni, s a látvány után ugyanezzel a tányérján találkozni, jobb ha a gasztroblogokra jár. Az újságoknak el kell adni -a receptek látványán keresztül- saját magukat. A gasztrobloggerek pedig becsületüknek érzik, hogy valós dolgokkal ékesítsék a blogjukat.
    Nagyon jó, hogy föltetted. Eszedbe ne jusson levenni, mert ez is egy jó példa a kezdőknek.

    VálaszTörlés
  7. Kérlek nézz be hozzám egy kis meglepiért :))

    http://azotthonizei.blogspot.com/2011/01/egy-kedves-dij-100-rendszeres-olvasom.html

    VálaszTörlés
  8. Látom, már leírták előttem, mi a különbség a két kép között; az első az majdnem nyers cucc, a tied meg ehető, finom étel; nem kérdés, hogy melyiket választanám a kettő közül:)

    VálaszTörlés
  9. Mézeskalács!
    Bizony így van, nem csak a jól sikerült dolgokat kell bemutatni:-)

    VálaszTörlés
  10. Szepyke!
    Köszi a biztatást, de azért vannak jó újságok is:-))

    VálaszTörlés
  11. Gizi!
    KÖszi, bizony jó az ilyen férj a háznál:-))
    Nem veszi el a kedvem, mert mindig új dolgokat keresek, csak néha jobban kéne figyelnem a részletekre.
    Mostanában nem gondolom újra a receptet.

    VálaszTörlés
  12. Viki!
    Én is azért szeretek a gastroblogokból főzni, mert azokban még nem csalódtam:-))

    VálaszTörlés
  13. Detto azt akartam írni mint Szepy
    Sajnos ilyenek az újságok, attól még a kaja finom csak nem olyan mutatós mint az újságba

    VálaszTörlés
  14. Ó, hát nekem sikerült már sokkal rosszabbat is produkálni! A lényeg, hogy az íze jó volt.. (mert nekem az sem!!)

    VálaszTörlés
  15. Bianka!
    Igen én is belefutottam már párszor, de azért vannak jó újságok is:-))

    VálaszTörlés
  16. Gesztenye, nincs ezzel az étellel semmi gond.
    Uram látott egyszer egy filmet, hogyan készülnek az ilyen ételfotók... szóval vagy ehető és finom és kevésbé csinos, vagy gyönyörű és majd megszólal de ehetetlen...

    VálaszTörlés
  17. Vnjudit!
    Köszi, kedves vagy!Azóta már én is körülnéztem az interneten:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...