2011. január 7., péntek

Elérkezett a pillanat

Köszöntelek Benneteket első igazi bejegyzésem alkalmából. :-)
(Ugye milyen szépen indítottam? :-))

Halogattam a dolgot, mert hát ugye nehéz valamit lezárni és még nehezebb valamit elkezdeni.
Most viszont elérkezettnek láttam az időt arra, hogy mégis belekezdjek. Vagy inkább folytassam?
Magam sem tudom, de azt hiszem maradok inkább a kezdésnél.
Azt hiszem itt sokkal jobban fogom magam érezni.
Talán már itt is sokan ismertek.
Közel négy évig vezettem a régi helyemen a Gesztenye receptjei blogot és mostantól itt fogom megmutatni mi készül a kis konyhámban.
Ne várjatok különleges hozzávalókat, nagy csodákat, csak olyan mindennapi gyorsan elkészíthető ételeket, finom süteményeket, de azokat szívvel-lélekkel fogom készíteni :-)

Várom a látogatásotokat, a kommenteket és az építő kritikát is szívesen fogadom.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a blogod és örülök, hogy ilyen gyorsan visszatértél:-)!

    VálaszTörlés
  2. Citromhab!

    KÖszi, nagyon kedves vagy! :-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik.:) Nem próbáltad áthozni a régi blogodat vagy nem is akartad?

    VálaszTörlés
  4. Aliz!
    Örülök, hogy tetszik, bár még sok szerkeszteni való van rajta.
    Át akartam hozni, de nem tudtam, elvesztek volna a címkék. Majd egyesével áthozom ide:-)

    VálaszTörlés
  5. Hurrááááááááááááááááááááááááááá

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...