2011. január 24., hétfő

Köszönet és egy díj

 Nagyon szépen köszönöm az előző bejegyzésemhez a sok kommentet és az együtt érző szavakat:-))
Nagyon kedvesek vagytok, hogy vigasztaltatok. Az étel finom volt és az én megértő párom vidáman fogta fel a dolgot:-))
Ma meg épp nyomtam az ágyat és meghalni készültem:-))
Aztán eszembe jutott, hogy nekem még annyi dolgom van ezen a világon, így összeszedtem magam és felkeltem, mire a párom hazajött.
A liter tea mellé kinyitottam a gépemet és csak kapkodtam a fejem, milyen kedves üzenetek vártak.


Díjat kaptam, amit itt is köszönök szépen mindenkinek!

A díjat öt bloggertársamtól is megkaptam, akik:

Autumm, 4GyerekIldyElisabeth  és Nea voltak.

Íme a díj:



A díjhoz szabályok is tartoznak. Ezek a következők:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Az én választottjaim a következők, bár nem mindenki kezdő blogoló, de tehetséges és ez a fontos:

Eperke
Aliz konyhája
Kemencetűz,
Fevi és
BalhÉtterem.

  Fogadjátok olyan szeretettel, amilyennel én adtam Nektek:-))

19 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok a díjadhoz,nagyon megérdemelted,és mielőbbi gyógyulást kívánok Neked nagyon vigyázz magadra,és kápráztassál még el minket nagyon nagyon sokáig a sok jó recepttel!!:-)

    VálaszTörlés
  2. Ditta!
    Nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy.
    Te is a díjazottjaim között voltál, de már látom Te is megkaptad. Én is gratulálok hozzá:-))

    VálaszTörlés
  3. Drága Gesztike,
    először is nem is sejtettem, hogy ilyen beteg vagy, de hál Istennek biztosan hamar rendbe jössz, mert sok dolgod van, és mert sokan szeretnek. Ezt tapasztalhattad a rengeteg neked szóló üzenetből is.
    Ami engem illet, hát csak kapkodom a fejem és a lélegzetem, mert annyira jól esik, hogy gondoltál rám, hogy érdemesnek találtál arra, hogy nekem is ajánlj egy díjat. Tényleg el sem tudom mondani, mennyire jól esik. Ha jól értelmeztem, akkor hagynom kell egy linket a blogomról - www.verdenbelle.blogspot.com - és nyilatkozni, hogy elfogadom a díjat. Mi az, hogy elfogadom? Még szép. És meg is köszönöm. De nagyon. Édes drága Gesztenye, nagyon megpuszillak érte. Most csak virtuálisan, aztán pedig, lassan azt gondolom, semmi nem menthet meg téged tőlem, és akkor személyesen is. Gyógyulj mihamarabb, és örök hála, millió puszi, hatalmas ölelés. f.évi

    VálaszTörlés
  4. Kedves Gesztenye ! Nagyon köszönöm . Továbbküldtem olyanoknak, akik megérdemlik.
    Gyógyuljál !

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gesztenye!! Nagyon megleptél minket ezzel a díjjal! :) Azt se tudom mit mondjak... :) Köszönjük szépen!!! :)))) És persze jobbulást! - Emőke & Bence

    VálaszTörlés
  6. Tudom,hogy kaptál díjat,de szeretnélek én is megörvendeztetni Téged,és szeretném,ha meglátogatnál:-)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a díjhoz, és minél előbbi gyógyulást kívánok!!:)

    VálaszTörlés
  8. köszönöm és nagyra értékelem...

    gyógyulj meg, talán egy jó kalap kúra segítene))))

    VálaszTörlés
  9. Kedves Zsuzsa-Észre vettem hogy megelőztél mielőtt tudtam volna értesiteni téged. Mire fel tettem a blog dijat, nálatok már reggel volt, és én eléggé későig voltam fenn postolni.
    Gratulálok, és szeretettel át adom neked is!
    Remélem hamarosan jobban leszel!

    VálaszTörlés
  10. Fevi!
    Nagyon aranyos vagy:-)
    Örülök, hogy örülsz neki:-))

    VálaszTörlés
  11. Gondaanyu!

    KÖszi, már gyógyulok!:-)
    Már el is olvastam:-)

    VálaszTörlés
  12. BalhÉtterem!
    Nagyon szívesen:-))
    Köszi, már jobban:-))

    VálaszTörlés
  13. Málnuka!
    KÖszi, az bizony jó lenne.
    Örülök, hogy örülsz a díjnak:-))

    VálaszTörlés
  14. Elisabeth !

    KÖszi szépen, nagyon kedves vagy!:-))
    Igen már minden rendben lesz!:-)

    VálaszTörlés
  15. Kedves Zsuzsa!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat.:) Mielőbbi gyógyulást kívánok!:)

    VálaszTörlés
  16. Kedves Gesztenye,

    nagyon szépen köszönöm, megleptél vele!

    Eper

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...