2011. február 2., szerda

Kolbászos sajtkrém


Még mindig tartom magam dr. Pepper felhívásához, a Magazine Monday és Könyves Kedd -hez és jobban szétnéztem a szakácskönyveim között. Mondhatom kincsekre leltem. Találtam egy Vitalij Lvovics Begunov által írt Sajtok könyvére, amelyben nem csak a sajtról tudhatunk meg mindent, hanem sok recept is van benne. Nem is tudtam, hogy ilyen köynvem van:-)
Ebben találtam a kolbászos sajtkrém receptjét, amelynek az az aktualitása, hogy kaptam anyukámtól egy szál nagyon puha, most füstölt kolbászt, amelyet ehhez használtam fel. Mondhatom nagyon finom kenyérre való kencét sikerült belőle készíteni. A recept csak inspiráció volt, természetesen átalakítottam pöttyet.

Kolbászos sajtkrém

Hozzávalók:

20 dkg puha füstölt kolbász,
2 db tömlős sajtkrém,
3 db főtt tojás,
10 dkg trappista sajt,
1-2 evőkanál mustár,
őrölt bors,
snidling.

Elkészítés: a tojásokat keményre főzzük és összekockázzuk. A kolbászról leszedjük a bőrét, a sajtot megreszeljük, majd mindent a tálba teszünk és nagyon jól kikeverjük. Még lehetne lila hagymával is turbózni, de most csak snidlinget tettem bele. Nagyon finom.

22 megjegyzés:

  1. Én ugyan semmiféle felhíváshoz nem tartom magam, de ebből a kolbászkrémből nagyon szívesen eszegetnék!:-)
    Milyen jóságok készülnek Felétek, kár, hogy olyan messze vagy....

    VálaszTörlés
  2. Na a lényeget meg lehagyom...:-)
    Van nálam valami Neked, kérlek kukkants be érte hozzám:-)

    VálaszTörlés
  3. Hú de jó kis kolbászkrém,nekünk,már jó csörgősek a kolbászok erre akkor nem alkalmas:-):-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon fincsi lehet és milyen jó képek készültek, nagyon guszta!
    Kérlek nézz be hozzánk is légyszíves!:)

    VálaszTörlés
  5. Az a baj, hogy annyi itt a nekem tetsző dolog, hogy soha nem fogom tudni utolérni magam a kipróbálásukban:)

    VálaszTörlés
  6. A kolbászkrémed nagyon guszta:-)
    Ezenkívül van nálam számodra valami:-))
    http://citromhab.blogspot.com/2011/02/egy-ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta, én is szívesen beleharapnék abba a kenyérszeletbe.:)
    Beütemezem valamelyik napra, és sütök hozzá kenyeret.:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól néz ki, s milyen inycsiklandozó, igazi tavaszt idéző színek, ízek. :))

    VálaszTörlés
  9. Latsia drága!
    Köszönöm, nagyon aranyos vagy!:-))

    VálaszTörlés
  10. Citromhab!
    KÖszi, kedves vagy, már meg is néztem:-))

    VálaszTörlés
  11. Gizoi!
    Házi kenyérrel biztos nagyon finom lesz. Én most ilyeneket nem nagyon készítek:-))

    VálaszTörlés
  12. Viki!
    Igen, már nagyon várom a tavaszt, nagyon be vagyok zárva, menni akarok a kertbe dolgozni:-))

    VálaszTörlés
  13. Kedves Gesztenye! Online vacsoracsatát indítok, lenne kedved benevezni? Kérlek nézz be hozzám...

    VálaszTörlés
  14. Ottis!
    Köszi, kedves vagy, igen nekünk nagyon ízlik:-)

    VálaszTörlés
  15. Bianka!

    Igen, az főleg pirítóssal ízlik nekem:-)))(mert most rendes kenyeret nem eszem:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...