2011. február 8., kedd

Közeledik az adóbevallás-rendelkezz adód 1 %-val és támogass egy alapítványt

Most nem gasztronómia lesz a téma, annál sokkal fontosabb.
A gasztroblogosok már sok esetben megmutatták, hogy  összefogással milyen nagyszerű dolgokat lehet véghez vinni.
Én minden évben rendelkezem az adóm 1 %-ról , mellyel ha kis mértékben is, de segíthetek egy alapítványt. Sok kicsi sokra megy tartja a közmondás. Tudom, hogy sokan szintén ezt teszitek, ezért szeretném felhívni a figyelmeteket egy alapítványra.
"Megismertem" itt a blogspoton egy nagyon kedves blogger társamat Fevit,  akit szívesen olvasok, szeretem az írásait. Az oldalán találtam egy felhívást, amit rögtön el is olvastam és rájöttem, hogy én ezzel már régebben találkoztam. Akkor is könnyekig meghatott és azóta is sokat gondolok rá.

Az Ő alapítványára szeretném a figyelmeteket felhívni.
Fevi oldalán ezt olvashatjátok:

"Első kislányunk tragikus elvesztéséről és az emlékére létrehozott alapítványunkról:
Nagymáté Hanna Alapítvány:

http://hannaalapitvanya.ewk.hu/
 
Amennyiben egyet értetek az alapítvány céljaival és segíteni szeretnétek, akkor rendelkezzetek adótok 1 %-ról, és kérlek benneteket támogassátok a Nagymáté Hanna Alapítványt, én is ezt teszem.
Adószámuk: 18476239-1-06

Köszi mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Drága Gesztike,
    nem találok szavakat, mert tényleg nem tudom kifejezni hálámat. Ha nem történne semmi más már azon kívül, hogy egy bejegyzésed nekünk szentelted is nagyon nagy örömet okoztál nekem! Hálám egyszer tudom, hogy utol fog érni. Ettől semmi nem menthet meg Téged! Köszönöm, hogy megismerhettelek és igyekezni fogok mindig, és minden körülmények között méltó lenni bizalmadhoz! szeretettel ölel: f.évi

    VálaszTörlés
  2. Fevikém!
    Ez a legkevesebb, amivel segíteni tudok!
    Én is ölellek!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...