2011. március 22., kedd

Csokoládés macaron


Még mindig nem vagyok megelégedve a macaronnal, de lehet maximalista vagyok? Az egyik tepsi jó lett, de a másik tepsiben lévő macaronok teteje olyan ráncos lett, mint egy százéves öregasszony képe. Ilyet még nem is láttam. Talpa is lett, fel is emelkedett, de mintha összegyűrték volna  a tetejüket. Azért megtöltöttem őket, mert ízre finom.
A recept itt található. Annyit változtattam rajta, hogy egy teáskanál holland kakaót szitáltam a liszthez.
A krém is ugyanaz volt.

17 megjegyzés:

  1. Elképzelésem sincs mi bajod velük? Egész egyszerűen gyönyörűek!!! Küldhetnél egy párat, mert még soha nem ettem macaront, és nagyon kíváncsi vagyok milyen lehet:)

    VálaszTörlés
  2. Mónika!
    Köszi kedves vagy!

    Latsia!
    KÖszi, aranyos vagy:-))

    Mézeskalács!
    Az a bajom vele, hogy nem jön fel eléggé. Én szeretnék sokkal nagyobb tetejű macaront, de nem sikerül:-)))
    Másnap még finomabb, mert a krémtől kicsit megpuhul a süti :-))

    Egy pici!
    Köszi, kedves vagy:-)))

    VálaszTörlés
  3. És még mennyi macaron van a tarsolyodban?Szépek...de tényleg laposak:)

    VálaszTörlés
  4. Szépek lettek!Valahogy ezzel is úgy vagyok, mint a bonbonnal, hogy félek nekiállni.

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosak!!! én bizony ráncosan is bevállaltam volna egy pár darabot.:)))
    Csatlakozom Nellihez, én is félek nekiállni, pedig nagyon csalogat.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia, szerintem nincs ezzel baj. Ha túl magas, akkor meg légzsákos lesz, szóval az nem jó...Ha elfogadsz egy tanácsot, 1. picit alacsonyabb hőmérsékleten kezd a sütést, 2. arra ügyelj, hogy hirtelen ne érje alulról nagy hő a macaronokat. Ekkor van az, hogy "kimászik" oldalra a talpa, és nem magasra nő. Ezt én úgy szoktam elkerülni, hogy miután beraktam a macaronos tepsit, beteszek az alatta lévő sínre egy üres tepsit.
    Amiket Fro.-ban bárhol láttam, inkább kisebb talpuk volt, viszont szép tömör, de nem rágós szerkezetük.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép!
    Annyira finomnak néz ki! Biztos az is. Nekem nincs kedvem bíbelődni vele,viszont jó lenne megkóstolni. Egyszer rászánom magam és sütök.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nagyon szépek lettek,én már az elsővel is nagyon meglettem volna elégedve:-)

    VálaszTörlés
  9. Mónika, Bianka!
    KÖszi, kedvesek vagytok:-)

    Niki!
    Még van pár macaron a tarsolyomban. Ha a tiéd magasabb, akkor majd mutasd meg légyszí.

    Nelli!
    Ne félj tőle, legfeljebb nem lesz olyan, mint a nagykönyvben, de jó lesz.

    Gizi!
    KÖszi, kedves vagy:-))

    Piszke!
    Köszi a jó tanácsokat, mindenképpen kipróbálom:-))

    Terike!
    Próbáld meg, meglátod sikerülni fog:-)

    Ditta!
    Köszi kedves vagy:-))

    VálaszTörlés
  10. Cilee !
    Köszi a kedvességed, van még mit javítani rajta:-)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Csodálatos macaronokat készítesz, csak ámulok és bámulok.. :)
    Többször is megcsináltam már a receptet, de valamiért nem jönnek elő a kis "talpak" ! szerinted mi lehet a gond??

    Pesztó

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...