2011. március 19., szombat

Farmer saláta


Imádom, hogy ilyenkor már van retek, újhagyma, hozzá egy kis savanyú káposzta, kígyóuborka és kész is a vidám tavaszi saláta, ami az ilyen borús napokon még a szemnek is kellemes látvány. Bármihez ehetjük, akár magában is. Ma kacsasülthöz készült.

Farmer saláta

Hozzávalók:
30 dkg savanyú káposzta,
5 db retek,
5-6 db újhagyma,
1 kigyóuborka,
snidling,
2 kiskanál cukor,
2 evőkanál ecet,
kevés víz,
só,
őrölt bors..


Elkészítés: a savanyú káposztát apróra , a retket, az uborkát és a hagymát szép vékony karikára vágjuk Az uborkát picit besózzuk és hagyjuk, amíg levet ereszt, akkor kinyomkodjuk és hozzáadjuk a többi zöldséget. Elkészítjük a salátalevet, majd a salátát nyakon öntjük vele. A tetejét metélőhagymával szórjuk meg. Pár órára hűtőbe tesszük és salátaágyon tálaljuk.

9 megjegyzés:

  1. Szívderírő és lélekmelegítő, akár kacsahús nélkül is, pedig holnap nálunk is kacsa lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Ez egy nagyon finom sali lehet!:-)

    VálaszTörlés
  3. Viki!
    A kacsa ma isteni volt, holnapra is maradt még. :-)) Salit viszont újat kell csinálnom:-))

    Bianka, Citromhab, Nelli, Mézeskalács!
    KÖszi szépen Nektek is :-))

    VálaszTörlés
  4. Hát megértem miért kellett újat csinálnod! :)

    VálaszTörlés
  5. Igazi vitamin bomba,én is örülök már ezeknek nagyon,fincsit készítettél:-)

    VálaszTörlés
  6. Titi!
    Én annyira szeretem az ilyen salátákat, hogy képes vagyok csak ilyet enni egész nap:-))

    Ditta!
    Ilyenkor már annyira vágyom az ilyen salátákra:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...