2011. március 12., szombat

Ismét macaron


A múltkori macaronnal úgy, ahogy meg voltam elégedve. Aztán megint tanulmányoztam videókat a süteményről és megállapítottam, hogy elméletben nagyon jó vagyok:-)
A hűtőben meg csak sorakoztak a felhasználásra váró tojásfehérjék. Ezért tettem egy újabb kísérletet. Nagyon izgalmas dolog ott gubbasztani a sütő előtt és lesni, hogy lesz talpacska, vagy nem lesz talpacska:-)) Valaki kívülről látna ilyenkor a fejéhez csapna, na jó néha én is elgondolkodom mi értelme van. Nem mindegy, hogy van neki, vagy nincs, a lényeg, hogy finom legyen. 
Apukám, aki nagyon édesszájú még soha nem evett ilyen süteményt (hiába nem franszia nevelése volt:-))) ezért úgy gondoltam meglepem vele. Tudtam, hogy vevő lesz rá. Ha hallottátok volna hányszor mondta, el, hogy ...kislányom ez milyen finom :-)) Na ezért is gubbasztok a sütő előtt:-)))
A recept és az elkészítés ugyanaz volt, mint a múltkorinál. Annyi kis különbség volt most, hogy a felvert tojásfehérjébe cseppentettem 4 csepp sárga ételfestéket, mert valamilyen színeset szerettem volna. 
Ugyan még ez sem az igazi, de finom lett.


19 megjegyzés:

  1. Gesztikém,
    Macaron? Én meg most mindjárt akarom! Gyönyörűek, gondolom a recept ugyan az, mint az előzőekben. Van tojásfehérje a hűtőben, lehet, hogy most hűtlen leszek imádott Pavlovánkhoz? Szerinted mit szólnának hozzá a gyerekek? Na majd jövök és remélem Te is hozzám, és ha vállalható lesz beszámolok róla, mi lett!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Ezek gyönyörűek lettek!!! jaj de irigy vagyok, nekem sose sikerül :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem remekül sikerültek :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy! Szépek lettek. Nekem még nem sikerült sosem (2x futottam neki). Úgyhogy most irigykedem! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta lett!!Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek Gesztenye! :-)

    VálaszTörlés
  7. Gesztenye,ismét nagyon gyönyörűek lettek!:-)

    VálaszTörlés
  8. Gesztenye, ezek csodásak! A képek magukért beszélnek!!! Egyszer én is megpróbálkozom vele...

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek!!! Én még nem mertem nekiállni, de már érlelődik nagyon. Jót mosolyogtam olvasás közben, ezek szerint nem csak én gubbasztok a sütő előtt leselkedve.:))

    VálaszTörlés
  10. Fevi!
    Nagyon örülök, hogy tetszik, várom a Te eredményedet:-))

    Erinacea!
    Köszi kedves vagy, nekem is volt már 2 elrontott kísérletem:-)

    Bianka, Colors in the kitchen!
    KÖszi nektek is a kedves szavakat:-)

    Tücsök Bogár!
    Én is rontottam már el, de kezdek ráérezni, lesz ez még jobb is:-))

    Georgina, Mariann, Belly, Ditta!
    Köszi, kedvesek vagytok:-)

    Illéskrisz!
    Köszi, kedves vagy, próbáld meg, neked biztos sikerül elsőre:-))

    Gizi!
    Rokonlelkek, ha találkoznak:-))
    Próbáld meg, neked is sikerülni fog, ügyes vagy:-))

    VálaszTörlés
  11. Hú, de gyönyörűek! Még éjjel se "szabadultam tőlük", ugyanis ezekkel álmodtam :)
    Gratulálok, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  12. De szépek lettek!Valahogy ezzel úgy vagyok, mint a bonbonnal, még sosem mertem nekiállni.
    A tálkák is nagyon szépek!Megkérdezhetem, hogy hol lehet ilyet venni?

    VálaszTörlés
  13. Nelli!
    KÖszi a kedves szavakat. Én is sokáig fontolgattam, mire neki álltam. Volt 2 rossz kísérletem, de nem hagyott nyugodni:-)
    A tálkákat kaptam anyukámtól, ez tulajdonképpen egyszemélyes csoki fondü, egy kis állványon volt rajta és gondoltam milyen jó lesz a fényképezéshez csak úgy magában:-))

    VálaszTörlés
  14. Ja majd elfelejtettem, Székesfehérváron lehet venni, egy ajándéküzletben a sétáló utcában:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sétáló utcában pontosan melyik üzletben? :)

      Törlés
    2. A Szezám ajándéküzletben, ahol sok csodás dolgot lehet venni, ajándékokat, terítőket, és konyhai dolgokat:-)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...