2011. április 21., csütörtök

Ajándékot kaptam Valitól

Vali nemrég hirdetett egy játékot, amire én is beneveztem. A napokban volt a sorsolás és pár nap pihenő után hazaérve láttam meg, hogy az egyik nyertes én vagyok. Nagyon örültem neki, mert nem sokszor kedvezett eddig a szerencse nekem.
Ma takarítás közben csengetett is  a postás és ezt a szépen becsomagolt dobozt hozta.

Közben megszólalt a telefonom és nem tudtam rögtön kibontani, csak nézegettem a dobozt és azon gondolkodtam mit tartalmazhat:-)))

Végre aztán kibontottam. Bocs Vali a szépen becsomagolt ajándékért, de csak úgy eltéptem a papírt:-)))

Ezt találtam benne:


Annyira, de annyira örülök, hogy olyat kaptam, amilyen nekem nincs, de mindig szerettem volna.
Igazi meglepetés.
Itt is nagyon szépen köszönöm a kedvességed:-))

12 megjegyzés:

  1. ez igen. most a gyors avatót kérjük.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az ajándékodhoz! Használd egészséggel! Praktikus konyhai segítség!

    VálaszTörlés
  3. Drága Gesztikém,
    nagyon örülök az ajándékodnak, nagyon megérdemled. Csak azt áruld el nekem, pontosan hogyan és mire kell használni ezeket? Nagyon szupernek néznek ki, de nekem teljesen fekete folt az életemben, mint oly sok más konyhai kütyü, amiknek persze nagyon örülnék, de még csak az ismerkedés szintnél tartok. Szóval mik ezek? Hamarosan gondolom bemutatod nekünk, milyen csodákat alkotsz benne!
    puszillak és gratulálok, f.évi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen! Készíts benne mindenféle finomat. Én legtöbbször joghurt torta készítésére használom. Parfé tortát tervezek legközelebb benne.

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Geszti! Képzeld én is ilyet rendeltem a múlt héten, és már annyi ötletem van, hogy miket készítsek benne. Várom a te receptjeidet is! :-D

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, és nagyon várom a sok finomságot.:)

    VálaszTörlés
  7. 4Gyerek!
    Még nekem is fel kell térképeznem, hogy mit lehet benne készíteni. Már gyűjtöm az ötletet:-))

    Bianka!
    KÖszi, kedves vagy:-))

    Fevikém!
    Ez egy klassz pudingos forma, amiben sok más dolgot is lehet készíteni, tálalni, a tetején a minta változtatható:-)
    Puszi és köszi:-))

    Vali!
    Itt is nagyon szépen köszönöm, majd megyek hozzád receptért:-)

    Mézigörl!
    De jó, akkor majd cserélünk recepteket:-))

    Gizi!
    KÖszi szépen, kedves vagy:-))

    VálaszTörlés
  8. Nálunk ezt Tupperware-nek hivják, nagyon divatos volt legalább több mint harminc éve. Zselaton forma dolgokat készitettek benne. Nagyon praktikus a mousse-hoz is.
    A pudding az nem tartja a formáját, mert minden készülékhez kell a zselatin használata. Nem tudom hogy nálatok árulják a JELLO zselatint ami minden szinben, és persze édes és gyümölcs izben kapható. Majd küldök linket ha érdekelne!

    Gratulálok az ajándékhoz.
    Boldog Husvétot kivánok!
    xoxo...hugs, and kisses'

    VálaszTörlés
  9. Gesztenye, boldog ünnepet kívánok neked!

    VálaszTörlés
  10. Elisabeth!
    Igen nálunk is Tupperware:-)
    A Jellot ismerem, mert Canadában is ilyan van, annak idején hoztam is belőle pár dobozzal a chees cake-hez.
    Köszi a gratulációt!
    Én is kívánok nagyon szép Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  11. Gesztenye!
    Boldog húsvétot Neked és a családodnak!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...