2011. április 9., szombat

Egyik ámulatból a másikba és a világ legfinomabb ebédje

Először a világ legfinomabb ebédjéről. Nem is gondoltam volna, hogy ez nem más, mint 4 napi éhezés és diéta után 1 szem főtt krumpli. Én legalább is úgy ettem, mint valóban a világ legfinomabb ebédjét fogyasztottam volna egy drága étteremben :-)))
Az ámulatokról pedig. A múlt héten levelet kaptam a Laptopkonyhától, hogy nyertem egy fokhagymavágó kis szerkezetet. Azonnal meg is néztem a honlapon, hogy milyen az. Nagyon tetszett már akkor is, sőt még egy videót is láttam a használatáról. A héten pedig meg is érkezett a legújabb konyhai kütyüm, de kipróbálni még nem volt időm. Köszönöm itt is:-))
 
Ma pedig felmentem a Laptopkonyha honlapjára és mit látok, a desszert kategóriában kiválasztották az egyik beküldött receptemet abba a háromba, amire szavazni lehet, hogy joga legyen a győztesnek indulni a laptopért. 
Mert bizony egy csodás laptop a fődíj, ami megmozgatta az én fantáziámat is (hajaj, remélem az én, fiamtól örökölt, régi kis 7 éves gépem nem haragszik meg idő nap előtt, hogy újra vágyom és nem hagy cserben:-)))
Amennyiben Nektek is tetszik az ottani receptem, kérlek Benneteket szavazzatok.:-))
Aki már szavazott, annak meg itt is köszönöm.

A recept, amivel indultam a Mascarponés meggyes parfé babapiskótával
 

18 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyereményedhez!!!! Tudtam hogy valahonnan ismerős ez a desszert, szorítok hogy te kapd a legtöbb szavazatot.:)

    Szomorúan jegyzem csak meg, hogy én is nyertem egy ilyen kis szerkentyűt, sőt még egy 10000Ft-os vásárlási utalványt is, de én eddig nem kaptam meg. Gondolom már nem is fogom.:((((
    Bocsika, de olyan jó volt kiírni magamból.

    VálaszTörlés
  2. Gizi!
    De jóóó, Te nyerted a 10 ezer ft-os utalványt?

    Meg fogod kapni biztosan. Nézz utána, hogy nincs- e a leveleid között a Laptopkonyhától levél, mert amit nekem küldtek először, valamiért nem kaptam meg, aztán kaptam egy másikat.
    Ha mégsem, akkor nyugodtan írj levelet.A regisztrációnál nem írtad véletlenül el az e.mail címed?
    Nézz utána!!!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gizi és Gesztenye!!!
    Milyen jó, hogy ere jártam! Gizi, mindenképpen utánajárok a te ügyednek (ha jól tudom, valami egészen más a neved, és itt lehet egy kis kavarodás... hétfőn tisztázzuk, ígérem!).
    Gesztenye! Én még azt is csodálom, hogy a zsűrinek sikerült egyáltalán választani a te desszertjeid közül, mert nekem nagyon tetszett az összes!!! (Na jó, a többi, elképesztő számú jelentkező is szuper-dolgokat művelt, de neked még a fotóid is olyan gusztusosak, hogy jaj!)
    Szeretettel és üdvözlettel,
    Balogh-Ficsor Szilvi a laptopkonyháról, egyébiránt négylányos blogger

    VálaszTörlés
  4. Én már szavaztam is! :) Én is nyertem kis ufót, csak még nem írták meg, hol lehet átvenni. De majd lesz fokhagymás bonbon... na jó, csak vicc volt :D

    VálaszTörlés
  5. hú lányok, ügyesek vagytok. én meg nagy lusta, semmit se küldtem be.
    de erre a mascarpones csodára pár nappal ezelőtt már szavaztam.

    VálaszTörlés
  6. Szavaztam rád, remélem nyersz! Nagyon guszta a desszerted, szeretem az ilyen nyalánkságokat! A hagymavágó biztos tuti! Hajrá a laptop-ért!

    VálaszTörlés
  7. Hét erre a desszertre szavazni kell!! :))))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon guszta, és ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  9. Ez valami csudi jó, megyek szavazni. Gratulálok a nyereményedhez. Meg is érdemled, de nagyon.

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok én is a nyereményedhez. Fantasztikus ez a Mascarpones desszert. Nagyon különleges, és el tudom képzelni milyen finom!
    xoxo

    VálaszTörlés
  11. Szia Szilvi!
    Köszi kedves vagy:-))

    Erinacea!
    KÖszi a szavazást:-))

    4Gyerek!
    KÖszi neked is a szavazatot:-)

    Kriszta!
    KÖszi, nagyon kedves vagy:-))

    Mimooookám!
    Örülök, hogy erre jártál és hogy szavaztál:-))

    Kati, Ottis, Bianka, Mézeskalács!
    Köszi szépen nektek is:-))

    Viki!
    Köszi szépen a szavazatot és a kedves szavakat:-))

    Elisabeth!
    Köszönöm szépen neked is, valóban nagyon finom volt:-))

    VálaszTörlés
  12. Juuuuj, odáig vagyok érte! Milyen finom lehet...

    VálaszTörlés
  13. óhátmárittsemvagyok :)) meek szavazni:)

    VálaszTörlés
  14. Kedves "Gesztenye"!
    Ne haragudj, hogy rajtad keresztül üzengetek "Gizinek", de hátha itt olvassa. A nyereményének utánajártam, postán van! Hamarosan megkapja és bocsi a késésért!
    És veled pedig lehet, hogy találkozunk, hiszen szép szavazótábort toborzol itt magadnak!
    Nem szabad túl elfogultnak lennem, de azért hajrá!
    Üdvözlettel,
    Balogh-Ficsor Szilvi

    VálaszTörlés
  15. Eszter!
    Ki kell próbálni, akár más gyümölccsel is :-))

    Igorka!
    KÖszi, kedves vagy:-))

    Szilvi!
    Üzentem Gizinek, remélem már látta is:-)
    Ne is legyél elfogult, csak kicsit :-)), köszi a biztatást:-))))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...