2011. április 13., szerda

Gombás-cukkinis penne


A múlt hétvége még a lábadozás időszaka volt, ezért csak egy gyors kajára tellett az energiámból. A gyógyító húslevessel pedig nem volt gond. Amikor bevásároltam még nem volt ötletem, meg erőm sem, így amikor nekiláttam improvizáltam a hozzávalókból. A gombát cukkinivel még nem próbáltam, de gondoltam rossz nem lehet, mindkettőt szeretem külön külön. Jó döntés volt, nagyon finom lett és ami a lényeg, hogy gyorsan kész volt.

Gombás-cukkinis penne

Hozzávalók:
25 dkg penne tészta,
30 dkg darált hús,
30 dkg gomba,
2 kisebb cukkini,
1 fej vöröshagyma,
1 marék metélőhagyma,
2-3 levél medvehagyma,
2 evőkanál olaj,
só,
őrölt bors,
3 dl tejszín
2 dl tejföl.

Elkészítés: a penne tésztát al dente főzöm, vagyis félpuhára. A vöröshagymát az olajon megdinsztelem, majd felét félreteszem. A vöröshagyma egyik felén  megdinsztelem a darált húst, sóval, őrölt borssal ízesítem. A vöröshagyma másik felére teszem a kockára vágott gombát és a szintén kockára vágott cukkinit és félpuhára párolom. Sóval, őrölt borssal ízesítem.
Egy jénai tál aljára teszem a penne tésztát, majd rá a darált húst és arra a gombás cukkinit. A tejfölt összekeverem a tejszínnel. sóval, őrölt borssal, az összevágott metélőhagymával és medvehagymával ízesítem és a gombás cukkini tetejére öntöm. Előmelegített sütőbe teszem, kb. 180 fokra, 30-35 perc alatt készre sütöm.

6 megjegyzés:

  1. Az én Bazsim kedvence a gomba és a cukkini.Viszem a recit.Remélem neki is ízlik majd.Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szeretem az ilyen rakott tésztás recepteket, ez is fini lehet nagyon!!

    VálaszTörlés
  3. Cukkini, imádjuk, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  4. Finom biztos, ennék belőle most!

    VálaszTörlés
  5. HŰŰŰŰŰ, nem is tudok mit mondani :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...