2011. április 19., kedd

Húsvéti ajánlat-játék


Nagyszerű játék van több blogban is. A Húsvét közeledtével sokan gondolkodnak azon, hogy mit is készítsenek az ünnepnapokra. Nekem nagyon irigylésre méltó helyzetem van, mert az idén nem nálunk lesz a családi összejövetel, hanem étterembe megyünk:-))) Azért nálam is készül pár dolog, úgy mint kalács, főtt sonka, főtt tojás:-))

A játék lényege:
- Írni kell egy bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel!
- Javasolni kell 5 - 10 ételt bármilyen kategóriában.
- Egy feltétel van, hogy a már korábban közzétett receptjeidből válogass!
- Ha megkapod a játékot akkor kérlek küldd tovább 10 bloggernek!
- A játékot szabadon is "elviheted" , nem kell megvárni még eljut hozzád!

Láttam, hogy már nagyon sokan részt vesznek a játékba, nehéz lesz 10 bloggernek továbbadni, de megpróbálkozom vele.

Akiket én meghívok a játékba:

Aliz
Belly
Dió bisztró
Ditta 
Elif
Epercsók
Fevi
Latsia
Mézigörl
Trinity

Az én Húsvéti ajánlataim:

Sajtos póréhagyma leves


Tepsis tarja juhtúrós káposztával


Mascarponés citromkrémmel töltött mákos süti

Hokkaido kalács

Macaron 3.

 

 

5 megjegyzés:

  1. Köszi szépen a meghívást a játékra!
    Megpróbálom összerakni, de nem ígérem, piszkosul el vagyok havazva a teendőimmel. Mi sem leszünk itthon , főznöm nem kell, csak sonkát:)
    A menüd szuper!
    A macaronjaidtól elaléltam-nagy-nagy gratula!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a játékot, az utolsó pillanatban sikerült a recepteket feltennem.
    Nagyon klassz dolgokat készítesz mostanában és a képek is gyönyörűek.:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm,
    én is feltettem pár képet!:))

    VálaszTörlés
  4. Trinity!
    Nem baj, ha nincs időd, majd a következő játékban részt veszel:-)
    Köszi, a macaronok már kezdenek jól menni:-))


    Erika!
    KÖszi, megyek megnézem:-))

    VálaszTörlés
  5. Nézz be hozzám, van egy kis meglepetésem! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...