2011. április 4., hétfő

Macaron, most csak kép


Igen, már megint macaron. Hiába gyűlnek a tojásfehérjék. Időközben pedig kiderült, hogy apukám imádja. Hétvégén nálunk voltak ebédelni, ezért készült ez a macaron. Most nem mondhatja rá senki, hogy lapos. Nagyon finom volt, főleg másnap, amikor a krémtől kicsit megpuhult.a krémtől. 
A mandulás keverék állaga nagyon jó lett, most csak az volt a gondom vele, hogy egy hajszálnyit kellett volna folyósabbnak lenni, mert csúcsos maradt a teteje és nem terült el annyiira, mint kellett volna, ezért olyan kis aprók lettek. Szinte egy falatnyi. Egy vizes kiskanállal lenyomtam a púpokat, de ezt valahogy nehezen viselte a süti és az ételfesték is, mert ahol hozzáértem a kiskanállal, ott egész más színe lett a macaronnak. Sebaj kicsire nem nézünk, mert mind elfogyott, senki nem reklamált:-))

Recept itt található.
A változás annyi, hogy pár csepp piros ételfestéket tettem a tojásfehérje habba.


11 megjegyzés:

  1. Jaj de szépek lettek megint!Azt szeretném kérdezni, hogy a tepsire habzsákból nyomod?Mire kell vigyázni?

    VálaszTörlés
  2. Bocsánat!Az előző recinél már olvasom, hogy habzsákba tetted!:-)

    VálaszTörlés
  3. Egy rugóra jár az agyunk! Most rajzoltam meg a köröket a sütőpapíron, pár órán belül rózsaszín macaronok lesznek nálam is. :)

    VálaszTörlés
  4. Ott az egyik lapos! ;))) Nagyon szép lett!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszépek lettek:)) gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Éppen azt akartam írni, amit Kata, de így már...szóval csodaszépek lettek!!:))

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűségesek!!! Csodaszép a színe, és olyan kis zabálni valóak!!!:)))

    VálaszTörlés
  8. Már legalább egy hete hogy nem néztem be
    hozzád:(( Azót már mennyi sok finomságokat készitettél. A makaron nálunk is nagyon fel van kapva minden szinben, és izekell töltve. Nagyon szép is gondolom hogy Husvétre be illene még jobban talán mint a szines tojás.
    Könnyü lehet, mint a pehelyej:D

    VálaszTörlés
  9. No Comment Gesztikém, ezek a macaronok=mennyország. Csak reménykedem, hamarosan én is képes lesek előrukkolni valami ilyesmivel. Meseszépek. Gyógypuszik neked!

    VálaszTörlés
  10. Nelli!
    Igen habzsákba teszem és abból nyomom. Arra kell vigyázni, hogy teljesen merőlegesen kell nyomni a formákat, akkor kb. kör alakú lesz. Először nem egészen így csináltam és sok ovális alakú lett:-)

    Puszedli!
    Megyek megnézem hogy sikerült:-)

    Emőke!
    Ne máá, melyik:-)))

    Bianka, Kata, Életünk..., Gizi!
    Köszi a dicsérő szavakat, egész elpirultam, még fejlődnöm kell:-)

    Elisabeth!
    Köszi kedves vagy. Milyen jó ötletet adtál a macaronnal húsvétra:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...