2011. május 15., vasárnap

Mascarponés eperkrém


Még nincs itt igazán szezonja az epernek, a kertben még most virágzik, de a zöldségesnél nagyon finom epret lehet már venni. Nem is tudtam ellenállni neki, na meg nem is akartam. Kedvenc gyümölcsöm az eper. Ritkán szoktam azonban bármit készíteni belőle, mert ahogy leszedjük a kertből, úgy el is fogy. Most viszont egy nagyon finom, üdítő édességet készítettem belőle. Egyszerű, gyors és nagyon finom.

Mascarponés eperkrém

Hozzávalók: 
5 dl tejszín,
25 dkg eper,
25 dkg mascarpone,
5 dkg cukor,
1 evőkanál citromlé.


Elkészítés: az epret a cukorral és a citromlével összeturmixolom, a tejszínt keményre felverem. A tejszínbe teszem az összeturmixolt epret, a mascarponét és habosra keverem.Külön tejszínhabbot is kínálok hozzá.

17 megjegyzés:

  1. nekem is az eper a kedvencem minden mennyiségben jöhet ,nálunk már kezdődik a szezonja, talán ki is próbálom marcaponeval is ..most, a igaz mini adagokban füszeres önteteket kreálok belőle hamarosan a blogon is látható lesz ...

    VálaszTörlés
  2. Igazán finom lehetett!Ma én is epreset készítettem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehet,imádjuk mi az epres dolgokat,képzeld nekünk már elé sok érett eper is van a kertben és ma reggelre egy csomót valami megrágott,csigára tippelünk,de nem tudjuk,remélem nem járunk így az egésszel.

    VálaszTörlés
  4. Ibolya!
    A fűszeres öntetek is nagyon izgalmasak, majd megyek megnézem:-)

    Nelli!
    MIt készítettél belőle?

    Ditta4
    Nálunk a fekete rigók dézsmálják meg az éppen csak érő epret, a piros részét kieszik, a többit otthagyják. Figyeld meg, talán nálatok is a fekete rigó a bűnös. Ilyenkor mi letakarjuk hálóval.

    VálaszTörlés
  5. Hú de fini lehet, szívesen megenném. Annál is inkább, mert ma kivételesen nem készítettem semmi édességet!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta! Most pont egy ilyen desszerte lenne szükségem....

    VálaszTörlés
  7. a recept jó, és meg kéne csinálni, csak az a baj, hogy előbb megeszem az epret, minthogy bármi legyen belőle, mert a kedvenc gyümölcsöm
    maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  8. Olyan nagyon szép, hogy kár bele kanalazni.De azért szívesen megbontanám ezt az összhangot!

    VálaszTörlés
  9. erre sem mondanék nemet. sőt.

    VálaszTörlés
  10. Nagyszerü ötletes a mascarpone epres, tejszinhabos desszert.
    Örvendek hogy már nálatok is ér már az eper.
    Gyönyörü a prezentáció, és a fotó is, ugyszintén:DDD

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó párosítás, én is imádom!

    VálaszTörlés
  12. Lehetne kérni belőle egy kis kóstolót?

    VálaszTörlés
  13. Úgy néz ki, szép a mascarpone krémmel és eper!

    Üdvözlettel és szép napot!

    VálaszTörlés
  14. Kérdezted mit készítettem az eperből.
    Megint epres-joghurtos sütit!:-)Ezt kérik most mindig a fiúk.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    Köszi mindenkinek a kedves szavakat.
    Írtam választ is, de a múltkori blogspotos probléma után eltűnt pár kommenet.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...