2011. május 14., szombat

Megjelent a Kifőztük 2011. májusi száma.


Megjelent a Kifőztük 2011. májusi száma, amely letölthető innét. Letöltése, mint mindig most is ingyenes.

Ebben a számban találhattok tőlem egy finom leves receptet. :-))

Ajánlom figyelmetekbe:

most 2011. június 15-ig közkívánatra az összes eddigi szám elérhető lesz; ha szeretnétek letölteni, ne habozzatok, mert a későbbiekben mindig csak az utolsó 4 újság lesz elérhető. Utána már csak a receptek lesznek olvashatóak a weboldalon, amiket folyamatosan kerülnek fel a Kifőztük oldalára!

10 megjegyzés:

  1. Én már letöltöttem, de majd csak a hétvégén nyugodtan fogom átnézni

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Segitségedet kérném.Eddig nem volt probléma a letőltés, de most nem sikerül.Sajna elfelejtettem a jelszót és nem tudom, hogy hogy kérjem a jelszó emlékeztetöt mindig csak a nevet és a jelszót kéri.Segitségedet köszi.

    VálaszTörlés
  3. NEDUDDGI !
    Remélem tetszett az újság? :_)

    Ella!
    Napokon belül megjavul a rendszer, most nem üzemel az oldal. Akkor majd nem kell jelszó:-)

    VálaszTörlés
  4. Igen nagyon, megint kitett magáért a csapat, különösen volt egy recept, amit nem tudtam szó nélkül megállni, és a feleségemnek mondtam, hogy ezt feltétlenül, ill feltéttel, mer ugye a máj a betét a levesbe, szóval volt egy leves, aminek az a neve, hogy Burgonyakrémleves csirkemájjal, és ezt mindenképpen meg fogjuk csinálni, a hentésznek szóltam, hogy szép csirkemájat szeretnék és holnap azaz pénteken meg is kapom. :D

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom, hogy mért kell ez a torna ahhoz, hogy nem bejelentkezve, sem regisztrálva, sem semmien egyébb oldal tagja ként kommentelhessek ahhoz, akihez már rég óta kommentelek, és tudja hogy ki vagyok, ráadásul már annyiszor eltáncoltam a kötelező köröket, hogy a kedves oldal tulaj tehetne annyi kitételt, hogy aki rendszeres látogató az ne rokkant kocsis lekezeléssel tudjon kommentelni.
    Előre is köszönöm a megértést, és Tőled kedves Gesztenye elnézést kérek, de már unom, hogy 1 kommentet 6* kell egymásután leokézni, hogy 1* végre beírja a blogba.
    Maradok ennek ellenére 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  6. NEDUDDGI!
    Remélem tetszeni fog nektek is. Én is ezt főzöm holnap a vendégeknek:-))

    Sajnos nem tudom miről írsz a tornával kapcsolatban. Itt a blogspoton másképp megy minden, mint a blogolon. Itt ha van egy blogod, vagyis regisztrálsz, de nem kell írnod bele, akkor minden további nélkül tudsz kommentelni. Én még kódbeírást sem állítottam be, hogy könnyebb legyen a komment.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gesztenye,mikorra várható, hogy rendbejön a kifőztük? minden nap nézem, de csak a bejelentkező oldal van, ami elszomorít. Megvígasztalnál valami jó hírrel?
    Elöre is köszönöm NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  8. De én nem akarok blogot létrehozni, részint, mert analfabéta vagyok, részint meg inkább olvasok. De ha be lehet regiszrálni csak úgy, akkor megteszem.

    VálaszTörlés
  9. NEDUDDGI!

    Sajnos én sem tudom, a főszerkesztő, Szepyke szerint pár nap múlva:-)
    Látom sikerült regisztrálni:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...