2011. július 3., vasárnap

Majdnem indultam a VKF 43! játékán.


Mindig nagyon várom az újabb VKF! fordulót, hogy mi lesz a téma és mivel tudnék én is indulni. Reni a VKF 43. háziasszonya a Heves jeges címet adta neki, meg hogy minél jobban rugaszkodjunk el a talajtól. Sokáig gondolkodtam, hogy mit tudnék készíteni, aztán jobb ötletem nem lévén, meg idő hiányban is szenvedtem, meg éppen meggylekvárt tettem el, adódott a meggyfagyi. Vettem a napokban egy formát is hozzá és kigondoltam, hogy majd a kifagyott fagyit kiveszem a formából, aztán szépen csokival bevonom, meg csurgatok rá fehér csokit is.
Addig el is jutottam, elkészült a fagyi, a formát megtöltöttem, az aljába, ami ugye a teteje lesz, tettem egy szem meggyet is. 
A mélyhűtés után ki akartam szedni a pálcikákkal a fagyikat, hogy csokiba mártsam. Itt kezdődött a kálváriám, mert a fagyi nagyon ragaszkodott a formához:-)) Próbálkoztam a formát egy pillanatra meleg vízbe mártani. Ennek meg az lett az eredménye, hogy a pálcika kijött, vagy csak a fagyi fele. Egy idő után feladtam.
Nos így indultam volna a VKF mostani fordulóján:-))

7 megjegyzés:

  1. Ne keseredj el, majd legközelebb sikerülni fog!

    VálaszTörlés
  2. A fagyi így is biztosan finom volt. Lesz még alkalom az elkészítésére.

    Nea

    VálaszTörlés
  3. Nelli!
    Nem vagyok elkeseredve, bár nem mondom, hogy akkor nem bosszantott, de ebből is tanultam:-))

    Nea!
    Igen el fogom készíteni, de nem ilyen nyalóka formában:-))

    VálaszTörlés
  4. Kár, hogy ez nem sikerült, viszont a meggyfagyival töltött bonbon...Hmm...

    VálaszTörlés
  5. Szegény, szegény Gesztenye, biztos nagyon csalódott voltál, amikor láttad, hogy nem sikerült. :(

    VálaszTörlés
  6. Szia Gesztenye!

    Fogadd szeretettel a díjat, amit nálam találsz

    http://zsuzsiafazekban.blogspot.com/

    Zsuzsi

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...