2011. július 1., péntek

Nyertem....Köszönöm Laptopkonyha!


Beastie  írt egy rövid üzenetet, hogy gratulál, mert megint nyertem.  Óh, de jó gondoltam!
Már rohantam is megnézni a Laptopkonyha receptes oldalát. Ők indítottak egy nagyon jó kis játékot, én meg jól beneveztem. Töltöttem fel a recepteket szorgalmasan, mert nagyon tetszik a receptfeltöltős oldaluk, na meg a Laptopkonyha is. 
Rögtön rákattintottam az oldalra és ez a kép fogadott.:-)))))))))))))))))
A párom épp valamit olvasott, én meg elkezdtem kiabálni, hogy nyertem, nyertem:-))) Szegény csak nézett, hogy mi történt a párjával, aki előtte még békésen nézegette a képernyőt.

Aztán meg is rettentem, hogy én készítsek valamit a laptopkonyha kamerái előtt? Ne mááá, nem hiszem, hogy menni fog. Még alszom rá egyet.

Köszönöm a Laptopkonyhának itt is:-))))

17 megjegyzés:

  1. Gesztenye szívből gratulálok!Le a kalappal előtted!:-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a sikeredhez, ügyes vagy biztos menni fog a kamerák előtt is!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Gesztike, hát ez szuper hír! Persze a kamerák előtti főzéstől biztosan nekem is tele szaladna a gatyám, de ne futamodj meg, megéri, és szerintem klasszul lenyomod majd!

    VálaszTörlés
  4. Szívből gratulálok! És nagyon megérdemled! Több önbizalmat! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! :) Jó pihenést! Mellesleg én nagyon szeretném látni az online főzést! :)

    VálaszTörlés
  6. Kérlek gyere velem játszani: http://andikezimunkai.blogspot.com/2011/07/gyerekkorom-kedvenc-etelei-jatek-es-egy.html :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok! Nagyon ügyes vagy! :)))

    VálaszTörlés
  8. Itt is gratulálok a nyereményedhez! Azért ha nekibátorodsz, és szerepelsz a tévében, írd meg feltétlen!!!!

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok, igazán ügyes vagy! És én is nagyon szeretnélek látni, a hogy főzöl :)

    VálaszTörlés
  10. Én is gratulálok, nagy eredmény! Ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  11. 1.Gratulálok :D
    2. Ne gondolkozz, aludj rá 1-et, aztán valami bumbasztikusan finomat főzzél, mindha magatoknak csinálnád. Biztos vagyok benne, hogy mindenkit el fogsz kápráztatni az étellel. Nagyon örülök a nyereményednek, ez remélem kicsit igazolja Neked, hogy jól csinálod amit csinálsz.
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépen köszönöm mindenkiinek a kedves szavakat!!!

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok! Biztosan ügyes leszel! Valamikor csak el kell kezdeni!

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok Neked szeretettel!Ügyes vagy, menni fog!:-)

    VálaszTörlés
  15. Szia Zsuzsa! Itt is gratulálok! Naná, hogy menni fog, hiszen ott leszek melletted! Közösen majd megoldunk mindent! A többiek figyelmét szeretném felhívni, hogy ez nem egy tvműsor, hanem egy weboldal, ahol komplett filmekkel tanítunk sütni-főzni. Most majd a Zsuzsa is egtanítja, hogyan kell azt a spenótos cuccot elkészíteni! Az oldal: www.laptopkonyha.hu
    Jó nézegetést! BuzaS

    VálaszTörlés
  16. Kreatív konyha!
    Köszi kedves vagy:-)

    Sandra!
    Neked is köszi:-))

    Nelli!
    KÖszi, remélem úgy lesz!:-)

    Sanyi!
    Köszi a támogatást, bízok benned:-)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...