2011. július 16., szombat

Konyakos sárgadinnye


Sárgadinnye minden mennyiségben és minden formában jöhet. Legtöbbször így készítem. 
A vasárnapi ebédhez nem hiányozhat egy kis gyümölcs, de nem akárhogyan, konyakosan. Na jó nem kell túl sok rá, meg nem is egy extra valami, de cserébe nagyon finom. A sárgadinnyét karalábávájóval kis gömbök formájában kivájom. Ha nem öntözöm meg konyakkal, akkor is így szeretem enni.

Konyakos sárgadinnye

Hozzávalók: 
1 sárgadinnye,
fél dl konyak (lehet több is, ki hogy szereti),
pár csepp citromlé,
pár csepp vanília.

Elkészítés: a dinnye talpát kicsit levágom, hogy ne guruljon el. Majd a másik végét is levágom, kicsit nagyobbat, mint az aljáról és kiszedem a magos részét. A többi részéből kis gömböket formázok a karalábévájóval. A dinnye gömböket visszateszem a belsejébe, megöntözöm a vaníliával, a konyakkal, a citromlével és egy éjszakára hűtőbe teszem. Nagyon finom.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett, és én is a konyakos változatra szavaznák.:))

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek a konyakos változattal! Nagyon finom lehet.
    A testvérem barátai, mikor még az orvosi egyetemen tanult, a sárgadinnyét fecskendővel injekciózták be alkohollal, így került a hűtőbe néhány órára. Ütős egy desszert lett... :) (Úgy értem gyorsan kiütötte őket, mert valamivel több alkoholt használtak. Fiatalság, bolondság... :D)

    VálaszTörlés
  3. Jaj nagyon jól néz ki. Barátaink is ahogy Petra írta a fecskendős változatot készítették :)

    VálaszTörlés
  4. Nyammm... Imádom a sárgadinnyét (is).
    A játékunkra való jelentkezésedet lekönyveltük, Fevivel a megvalósításon gondolkodunk :-)
    Köszönjük, hogy vetted a poénunkat, pedig meg voltunk győződve, hogy nincs semmi humorérzékünk :-D Amúgy a megfejtésed természetesen helyes, de úgy sejtem, kaptál egy kis segítséget :-P
    Minden jót!
    Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Gizi!
    Köszi, az volt:-)) Nagyon édes dinnyék vannak mostanában.

    Petra!
    Az injekciós dinnyéről én is hallottam, de akkor abba a részbe is kerül, ahol a mag van, azt pedig úgyis kidobjuk:-))

    Bianka!
    Köszi:-))

    Cilee!
    A játék nagyon jó volt, szeretek játszani, na meg bolondozni még jobban.
    Ha arra gondolsz, hogy Fevi segített, akkor mondhatom, hogy nem. A komment segített nálad:-))

    VálaszTörlés
  6. imádom a sárgadinnyét, jobban , mint a görögöt
    szoktam hasonlót csinálni, de én vodkával öntözöm meg vagy kókuszlikőrrel

    istenien néz ki))

    VálaszTörlés
  7. én voltam az előző, hiába na, akinek 32 neve volt)))

    VálaszTörlés
  8. Cameron!
    Köszi, a te variációd is finom lehet:-))

    Málna!
    Így is megismertelek, mert még emlékszem:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...