2011. szeptember 24., szombat

Cukkinis bableves


Ez a leves a Kifőztük magazin 2011. szeptemberi számában jelent meg.
Az újság továbbra is ingyenesen letölthető innét.

Cukkinis bableves

Hozzávalók:
30 dkg vörösbab
3 evőkanál paradicsompüré
1 nagyobb vöröshagyma
2 kisebb cukkini
2 evőkanál olívaolaj
pár ágacska lestyán, petrezselyem
őrölt bors, só
1 késhegynyi chili paprika

Elkészítés: a babot előző este beáztatjuk, másnap puhára főzzük, leszűrjük és a levét is félre tesszük.
Az olívaolajon megdinszteljük a hagymát, rátesszük a paradicsompürét, hozzákeverjük a babot. Zöldfűszerekkel megszórjuk, sózzuk, borsozzuk és a bab levével felöntjük, lassan felforraljuk.
A cukkinit durvára reszeljük, a levesbe tesszük és további 10 percig főzzük.
A végén chili paprikával ízesítjük.

Tipp: friss bagettel, vagy fehér kenyérrel kínáljuk.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki!!! Szeretem az ilyen tartalmas leveseket! Csúcs a kis piros lábosod!!! :)))
    Ja! Megsütöttem a túrós párnádat, isteni fini lett, mostanában raktam fel! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta!!! Imádom a cukkinit, de bablevesbe el nem tudtam volna képzelni eddig.:)

    VálaszTörlés
  3. Barbi!
    Én is imádom a kis piros lábosomat, nagymamámra emlékeztet!
    A túrós párnát láttam, örülök, hogy ízlett:-))

    Gizi!
    Eddig én sem:-)) KÖszi!

    VálaszTörlés
  4. Még sosem halottam ilyenről, de nagyon finom lehet

    VálaszTörlés
  5. Milyen érdekes recept, tetszik. Gyönyörű a fotó is. :)))

    VálaszTörlés
  6. Bianka!
    Érdemes kipróbálni, nagyon finom.

    Petra!
    Köszi a kedves szavakat!

    VálaszTörlés
  7. Gesztenye kérlek nézz be hozzám egy kis apróságért! :))

    VálaszTörlés
  8. Gesztike! ez a leves is telitalálat! és nagyon édi a kis pirosban! :)))

    VálaszTörlés
  9. Barbi!
    Köszi, nagyon kedves vagy:-))

    Ancsika!
    A kis piros nekem is nagyon tetszik:-)) A leves finom volt, köszi!:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...