2011. október 23., vasárnap

Így főztem a Laptopkonyha stúdiójában

Még a nyáron történt, hogy a Laptopkonyha receptfeltöltő versenyt hirdetett, melynek nyereménye egy wellness hétvége volt, valamint  a  kiválasztott receptek beküldői élőben főzhettek együtt Buza Sanyival.
Szóval az úgy volt, hogy az első körben megnyertem a wellness hétvégét és kiválasztottak egy receptemet, a következő hónapban még egyet, amit majd kamerák kereszttűzében kellene megfőznöm. 
Elsőre nagyon örültem a lehetőségnek, aztán inamba szállt  a bátorság. Én ugyanis még nem nagyon léptem ki a virtuális világból, csak úgy simán gesztenyeként voltam jelen. 
Azt gondoltam, hogy egy szó nem jön majd ki a torkomon, remegni fog kezem lában és béna leszek, mindent elszúrok. Többször lejátszódott bennem, hogy fog majd menni a dolog. 
Nos mivel én nem szoktam semmit feladni, így a kétségekkel csak magamba vívódtam.

                                                        Látjátok hogy felnézek Sanyira? :-))

Majd jött egy levél, amiben megadták a felvétel időpontját. Eljött a nap, szokásos női dolgok, hogy mit vegyek fel, amiben nem látszom  majd kövérnek, jaj nincs egy rongyom se effektus:-))
Kicsit előbb értem oda, bekukucskáltam az üvegajtón és megláttam Hossó Anitát, amint tortát süt. Egy kedves asszisztens behívott és megmutatta a tett helyszínét. Anita úgy sürgött-forgott a "konyhában", mintha ezer éve ezt csinálná. Abszolút nem zavarták a kamerák.. Picit próbáltam én is bele képzelni magamat, de továbbra is meg voltam győződve, hogy nem fogok tudni megszólalni:-).
Megismerkedtem még Szilviával is, aki paradicsomlekvárt főzött, de az Ő felvételét már nem láttam.

Aztán Sanyi kiadta a vezényszót, hogy Zsuzsa menjen a sminkbe. Egy nagyon kedves kis hölgy, Gabi vett kezelésbe. Megkérdezte mit szeretnék. Mondtam, hogy olyan sminket, amiben 10 évvel fiatalabbnak és 20 kilóval kevesebbnek látszom.  Ez utóbbi nem sikerült neki, de ez nem rajta múlott:-))) Nagyon szépen kisminkelt, bár én aggódtam, hogy túl sötét, de a felvételt visszanézve neki volt igaza:-) Nagyon jól elbeszélgettünk, ami oldotta az idegességemet. A felvétel során többször akadt dolga, mert a melegtől időnként igazítani kellett rajtam:-))

Sanyival váltottam pár szót a felvétel előtt, kérdezett én meg válaszoltam, akkor még nem tudtam, hogy a suta válaszaimat felhasználja a főzés közbeni beszélgetésre:-))
Először a szilvás cobblert készítettük el.
Beálltunk a konyhapult mögé, lámpák bekapcsolva és Sanyi tapsára indult  a felvétel.   
4 kamera forgott egyszerre, kettő szemből, kettő pedig egy emelvényről, felülről. Már hallom is Sanyi hangját, hogy köszönt a stúdióban. Megilletődötten, de mégis kijött a hang a torkomon. Juhhé, menni fog ez, biztatom magam. Magabiztosnak tettetem magam, hátha jobban fog mutatni a felvételen:-)) 
Jár a kezem, közben próbálok felelni a kérdésekre, közben melegem van, még remeg a lábam is, de halad a munka.  Kezd tetszeni a dolog. Csak a tésztából hagytam ki a sütőport, de Juli észrevette és egy finom mozdulattal jelezte Sanyinak, én meg kivágtam magam, mintha úgy is akartam volna, hogy utoljára kerüljön a tésztába:-)))
A süti hamar elkészül, már megy is a sütőbe.

Hamar elkészült.

Váltás, amíg a süti sül, elkészítjük a következő ételt, a spenótos cannellonit.
Kis baki, a felvételnél cukor lett bekészítve a só helyett. Sanyi nem jön zavarba, egy mozdulattal kiveszi a hozzávalókból. Megy itt is a munka rendesen, Sanyi  próbál "megzavarni" a kérdéseivel, (jól el is vonja a figyelmemet a kamerákról, ezt köszönöm neki), de már rutinosnak mutatkozom, így sikerül főzni is és beszélni is időnként egyszerre:-))  Közben azon izgulok, nehogy kimaradjon valami.  A hús kész, be kell tölteni a tésztába. Kiskanalat keresek, de ugye mindenki a saját konyhai eszközeihez van szokva, de azért találok egy alkalmas eszközt.  A második cannelloni majdnem eltörik,  Sanyi biztat, hogy nem baj. Jó kis babra munka, de csak a végére érek egyszer. Már csak a mártás van vissza, itt már nem lehet nagy gond, gondolom magamban. Nem is volt, sikerült, már csak a sütés volt vissza.

Kérdezz-felelek:-)))

Míg sült a tészta, addig felvették a cobbler tálalást. Itt már minden feszültségem elszállt, jól éreztem magam.
Aztán az utolsó felvétel a cannelloni tálalása volt. Majd kialudtak a fények, a kamerák leálltak.

A végén a stáb megkóstolta, amit készítettem. Úgy láttam ízlett nekik.:-))

Köszönöm a Laptopkonyhának és az egész stábnak a remek lehetőséget, hogy ezen a téren is kipróbálhattam magam. Annyira jól éreztem magam, hogy bármikor szívesen visszamennék.:-)

Nézzétek a laptopkonyha oldalát, mert ennek segítségével gyerekjáték a főzés.

A két oldal, ahol megnézhetitek hogy főztem a Laptopkonyha stúdiójában:

Szilvás cobbler
Spenótos cannelloni

33 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, egyáltalán nem látszik, hogy "szűz" vagy még a kamerák közt! Én elmennék egy ilyen forgatásra szívesen...

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, nagy élmény lehetett! :)
    Megyek megnézem a videókat! :)))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, én biztos vagyok benne, hogy minden szuperül ment! Szerintem a nézők semmit nem vesznek észre a te belső vívódásaidból. :)
    Megyek, megnézem a felvételeket. :))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, biztos vagyok benne, hogy semmi sem látszott a vívódásaidból. Megnézem a videót.

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, én biztos meg sem mertem volna szólalni, hátha hülyeségeket beszélek :-)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Gesztenye! Első sorban engedd meg, hogy gratuláljak, nem kis eredmény amit elértél!
    Továbbá mondanám, hogy nagyon igaz az a mondás, hogy "Kérj és megadatik". Te is kérted és megadatott, én is kértem (magambam), hogy legalább valami kis infót kapjak rólad egy döntés meghozatalához, és íme, megadatott: megjelenték előttünk :).

    Így már könnyebb lesz kiválasztani a kis ajándékot.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gesztenye, en is gratulalok.

    VálaszTörlés
  8. Profiként mozogtál a studióban, s nagyon guszta ételt készítettél. Gratula.

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok Zsuzsa a szereplésedhez! Már csak egy kis bonbont hiányolok.

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok Gesztenye ez csudi jó vóóóóót. Megnéztem mindkét, ill mindnégy felvételt, és láttam egy profit, aki úgy mozog a kamerák előtt, mint ha a saját konyhájában sürögne, forogna. Az ételek remekek, mindkettőt ki fogom próbálni, mert mostmár még készítési mankó is vanik hozzá (szerencsére a laptop kivihető a konyhába).
    Köszönöm, és maradok Nagy 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  11. Gesztenye!
    Nagyon-nagyon szuper voltál! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok hogy ezt végig csináltad! Ahogy nézel fel a Sanyira nem semmi férjurad látta ?:-)) Ahogy olvastalak az én gyomrom volt görcsbe, mert elképzeltem milyen lehetett. Nekem ha belegondolok ilyen szituba minden porcikám remegne. Nagyon ügyes voltál! Önálló műsorral mikor jelentkezel?:-)) Szóljál majd!

    VálaszTörlés
  13. Én is csak gratulálni tudok! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok én is! De jóóó, téged végre fényképen is látni! :-D

    VálaszTörlés
  15. gratu!
    már délelőtt írtam volna, csak falun amilyen tré a mobilnet, max olvasni engedett. de visszajöttem.

    VálaszTörlés
  16. Drága Gesztenye!Nagyon, nagyon ügyes vagy!Gratulálok Neked!

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok én is! Ügyes voltál! :)

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok itt is, jó volt olvasni, hogyan élted meg a forgatást:) Megnéztem a két felvételt, és tényleg szuper voltál! Sajnálom, hogy tegnap nem találkoztunk a BNV-én, de mivel a kisfiam beteg így nem tudtam csak délutánra menni. De Ildikó, Sanyi felesége biztatott, hogy tervbe van véve egy klub létrehozása, ahol mindannyian megismerkedhetünk egymással:)) de hátha lesz még előbb lehetőségünk erre:)

    VálaszTörlés
  19. Gratula innen is! Ebből a képből kiindulva igyekeztünk megtalálni Téged a Chococo megnyitóján, de mint kiderült, hiába :( majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  20. Miket nem talál az ember a neten. :))
    Nagyon büszke vagyok, hogy ismerlek. Már amennyire ismerlek. :) Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!

    Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a kedves szavakat.
    Nehezen merészkedtem elő a virtuális világból, de ezekre a kedves szavakra érdemes volt.:-))

    VálaszTörlés
  22. Kedves Gesztenye! Szeretném felvenni veled a kapcsolatot, de sehol nem találok email címet. Kérlek látogass el a blogomra és a kapcsolat fülnél található email címre írj nekem. Köszönöm.
    http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok,nagyon ügyes vagy!Büszkék vagyunk rád!:-)

    VálaszTörlés
  24. Martinelli!
    Írtam:-)

    Ditta!

    Köszi nagyon kedves vagy:-)))

    VálaszTörlés
  25. Amit tegnap írtam, az nem ment át, így még egyszer gratulálok. Örülök, hogy így képen is megismerhetlek és köszönöm a kedvességedet és a jó tanácsokat, amit nekem, mint kezdőnek adsz, jó hasznát veszem mindig.

    VálaszTörlés
  26. Kedves Zsuzsa!!!
    Köszönjük ezt a nagyon kedves beszámolót! És a BNV-s aktív részvételt is!
    Üdvözlettel, a laptopkonyha csapat nevében:
    Balogh-Ficsor Szilvi

    VálaszTörlés
  27. Köszönjük, Zsuzsa! Nagyon ügyes voltál!!
    bsanyi

    VálaszTörlés
  28. teljesen természetetsen viselkedtél, mintha régi ismerősök lennétek.nagyon bücke vagyok, RÁd,ha Édesapa megjön, neki is megmutatlak!!!!
    csók!!

    VálaszTörlés
  29. Gabi!
    KÖszi, kedves vagy!:-))

    Szilvi!
    Én köszönöm a lehetőséget, nagyon kedvesek voltatok. Bocs, hogy vasárnap átvettük a konyha irányítását:-)))

    BSanyi!
    Köszi Neked a kedvességed és a "jó" kérdéseket, amitől elfelejtettem a kamerákat:-))

    Bianka!
    Köszi szépen:-))

    Mnéni!
    De jó, hogy itt jártál, köszi a kedves szavakat, nagyon aranyos vagy:-)))
    Remélem édesapának is tetszem majd:-))
    Tsók!:-))

    VálaszTörlés
  30. Kedves Gasztroblogger!

    Kérlek jelentkezz a gyakornok@stahl.hu címen, mert szeretnénk felvenni veled a kapcsolatot.

    Üdvözlettel
    A stahl.hu csapata

    VálaszTörlés
  31. Gratulálok!Ügyi voltál!
    Annyira ismerős vagy!Tuti láttuk már egymást Székesfehérváron,csak nem tudtuk egymásról kik-kicsoda.Ezentúl éberebb leszek.:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...