2011. október 29., szombat

Szicíliai masnitészta - a la Laptopkonyha


A Laptopkonyha mindig új játékkal áll elő, én meg nagyon szeretek játszani. Így esett, hogy megint recepteket töltöttem fel az oldalunkra és megint nyertem, a nyeremény két belépő volt  a BNV-re. Itt mutatkozott be a nagyérdemű előtt  a laptopkonyha és csapata. Aki bátor volt, főzhetett is Buza Sanyival, aki nagy mestere a fakanálnak:-))
Egy másik kedves nyertessel, Hossó Anitával is kacsingattunk a főzés felé, de Sanyi olyannal akart főzni, akivel még nem:-)))) Így parkolópályáról nézhettük a bemutatót. A végén meg is lehetett kóstolni, amit főztek. Nem tolakodtunk Anitával,le is maradtunk róla rendesen. Viszont alapanyag marad még a konyhában, ezért "bepofátlankodtunk",  átvettük az irányítást, azaz a fakanalat és újra megfőztük a tésztát. Köszi itt is Sanyinak és a csapatnak, hogy újra ott lehettünk a "laptopkonyhában":-))


Annyira ízlett az ott főzött tészta, hogy egyik este itthon is elkészítettem és nagyon meg is lettem dicsérve:-))
Az eredeti receptet itt nézhetitek meg és főzhettek együtt Ozzal és Sanyival.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó és élménygazdag program! Irigykedem egy kicsi! :) Imádom a tésztás ételeket, mégis ritkán készítem, mer olyan hamar megéhezem utána, pedig elég kalóriadúsak, ezért nem is értem. Nagyon guszta amit készítettél! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet ki fogom próbálni

    VálaszTörlés
  3. Sanyival biztos jó főzni...ha jól emlékszem a Hal a tortán-ban láttam főzni, nagyon finomat csinált és szakadtam a poénjain...Neked pedig gratula a nyereményhez!! A tál pedig nagyon guszta!!

    VálaszTörlés
  4. Barbi!
    Köszi a kedves szavakat, igen nagyon jó volt:-))

    Bianka!
    Remélem neked is ízlik majd, nálunk sikere volt:-)

    Kriszta!
    Sanyival jó volt főzni, köszi szépen:-))

    VálaszTörlés
  5. Ismét gratulálok hozzá! Nagyon jól néz ki, biztosan mennyei volt a tészta.

    VálaszTörlés
  6. Csak azt szeretném tudni, mi teszi Sziciliai tésztává ezt a masni tésztát. A különös formája a masninak? vagy a recept?...mi a receptnek az alapja? Kiváncsi volnék, mert nekem még mai napig is vannak a Sziciliai család össze kötés méghozzá Sziciliábol, a sógornőmékkel!
    Gratulálok, hogy részt vehettél ezen a tanulmányos főzős programon...sajnos itt nem hallottam róla!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...