2011. november 8., kedd

Ajándékot kaptam


Látom már sok helyen számolnak vissza karácsonyig. Én nagyon szeretem a hosszú készülődést, de most sajnos nincs időm rá, nem is tudom mikor lesz.
Régebben ilyenkor a kisfiammal ajándékokat készítettünk, vagyis ő készítette nagy gonddal és csodásan be is csomagolta, dugdosta, majd szenteste Ő is a fa alá tette. Ezek voltak a legszebb ajándékok. Ma is megvannak a szép rajzok, hajtogatások, ragasztások, amiket készített.
A mai rohanó világban is meg kellene néha állni, ezekben az együtt töltött órákban feltöltődni, és nem készen vett ajándékokkal ellepni a másikat.
Sajnos ma egyre inkább nincs értéke a saját készítésű ajándéknak, pedig én nagyon tudok örülni az ilyennek. 
Éva hirdetett egy nagyon aranyos kis játékot.  Erről itt olvashattok.  A játék lényege az volt, hogy aki részt akart venni, az hagyott egy kommentet Évánál, aki előttem írt, attól én kaptam, aki utánam írt, annak pedig én adtam ajándékot. Szeretek játszani, ezért jelentkeztem is. Előttem Martinelli volt (akitől én kaptam ajándékot), utánam Katuci (akinek én adtam ajándékot). 
A múlt héten pénteken meg is érkezett az ajándékom és amikor kinyitottam nagyon megörültem, mert Martinelli edényfogót készített nekem. Pici aprólékos mintával, egy kis piros dísszel a sarkában. 
Itt is szeretném megköszönni ezt a nagyon kedves ajándékot.

Az én ajándékom is összeállt. Sajnos most nekem nem volt időm saját készítéssel megajándékozni Katucit, de remélem örül majd Ő is az ajándéknak.



9 megjegyzés:

  1. Kedves Gesztenye! Örülök, hogy megosztottad és annak még jobban, hogy tetszik. Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó olvasgatni hogy akik már megkapták az ajándékot mennyire örülnek ! Nagyon jó érzés számomra is hogy egymásnak tudunk adni egy kis örömöt!

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon tudom értékelni a kézzel készült ajándékokat, sokkal többre becsülöm, mint a bolti tucat árut. Kedves konyhai kiegészítő. Használd egészséggel!!!

    VálaszTörlés
  4. De szép!Hozzád nagyon jó helyre került!Martinelli ügyes vagy!Sajnálom, hogy lemaradtam a játékról.:-(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki, főleg a kis piros pötty a sarkában!

    VálaszTörlés
  6. Teljesen egyetértek veled, ami a rohanó világot illeti, no meg a kézzel készített ajándékokban rejlő értéket, szívet-lelket... Martinelli szép ajándékot készített. Gondolom Katuci bonbont kapott:-)

    VálaszTörlés
  7. Martinelli!
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm:-))

    Éva!
    Igen, nagyon aranyos játék volt:-))

    Fevi!
    Ugye, szerintem is :-)) Szívet melengető!

    Kriszta!
    Nagyon örülök, hogy Te is így gondolod:-))

    Nelli! Legközelebb szólok, jó érzés volt:-))

    Katuci!
    Köszi szépen:-))

    Gerdi!
    Köszi szépen! Sajnos Katuci most nem bonbont kapott, de nagyon örült a bonbonhoz való kiegészítőknek. Ha lett volna idő, akkor biztos azt kap:-))

    Bianka!
    Köszi szépen:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...