2011. november 14., hétfő

Angyal szállt a házunk felett


Amikor ma hazajöttem, az asztalon egy nagy csomag várt. Alig vártam, hogy kibonthassam, jól le is volt zárva, gondos kezek csomagolták. Aztán  nagy szemeket meresztettem, ahogy kerültek elő belőle az üvegecskék. Házi készítésű lekvárok, amilyeneket még nem is ettem és egy üveg zakuszka.
Az üvegek úgy voltak a dobozba berakva, kipárnázva, hogy egyik sem tört el:-))
Az aljában volt még egy  szaloncukor formára csomagolt valami. Először azt hittem üveg, aztán, amikor kibontottam nagyot dobban  a szívem. Pont ilyet szerettem volna.!!:-))) 
Egy kekszmintázó volt benne, amit ha jól tudom a csomag feladójának a párja faragott saját kezével.
A csodás képeslap és az angyalka a Csuhéba zárt kis világ blog szerzőjének keze munkája, amit szintén a csomag feladójától kaptam.

Kedves Mézeskalács angyalka!

Nagyon szépen köszönöm a kedvességed, nagy örömet szereztél vele. Alig várom, hogy kipróbáljam a mintázót és megkóstoljam a finomságokat.

9 megjegyzés:

  1. Annyira örülök,hogy örülsz!!!:) A kekszmintázó hengert sajnos nem Mr. Mézeskalács készítette. Ő csak egyszer vállalkozott rá és soha többet:) Egy nagyon kedves úriember, aki ezzel foglalkozik és gyönyörű dolgokat készít. Nagyon örülök, hogy minden épségben megérkezett!:)))) Használd őket egészséggel!!

    VálaszTörlés
  2. Finomak lehetnek nagyon a lekvárok és a zakuszka is.Hengerem nekem is van, de még nem próbáltam ki.Ha van esetleg recepted hozzá szívesen veszem.:-)

    VálaszTörlés
  3. Nem csodálom, hogy örülsz ennek a sok csodálatos gyönyörűségnek! Megérdemled nagyon! Nekem is volt már szerencsém angyalkához, nem tudod, ki lehetett?

    VálaszTörlés
  4. Csudajó ajándékokat kaptál ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kedves ajándékcsomag, sokat ér az biztos! Használd egészséggel!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis ajándékok! Alág várjuk a kis kekszeket!

    VálaszTörlés
  7. Jó kislány voltál biztos azért járt nálad az angyalka már!! Használd egészséggel !

    VálaszTörlés
  8. Egy ilyen hengert én is mindenképpen szeretnék! Remélem erre is jár majd egy angyalka....ha más nem, a sajátom:-)
    Használd egészséggel, süss általa sok szép és finom kekszet!

    VálaszTörlés
  9. Mézeskalács!
    Még annál is jobban:-))
    KÖszönöm még egyszer:-))

    Nelli!
    Alig várom, hogy kipróbáljam:-))

    Fevi!
    Angyalok pedig vannak:-))

    Panna!
    Köszi szépen, én is így gondolom:-))

    Kriszta4
    Köszi szépen, volt is nagy öröm:-))

    Katuci!
    Köszi, én is alig várom:-))

    Éva!
    Igen szerintem nagyon jó voltam:-)) KÖszi szépen:-)

    Timi!
    Ha gondolod Mézeskalácstól elkérem hol vette, vagy megírja neked:-)) Köszi szépen:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...