2012. január 5., csütörtök

Blogszülinap?


Igazából nem tudom mikor van ennek a blognak az igazi szülinapja, mert amikor kaptam Mckoytól, egy nagyon kedves baráttól, meg sem jegyeztem az időpontot. Igen úgy kaptam, Erikám készítette nekem, bár akkor még nem így nézett ki:-))
Sokáig csak próbából írogattam bele pár bejegyzést és ízlelgettem, hogy milyen lenne, ha a régi blogomat hátra hagyva ide jönnék. Aztán mivel ott nem éreztem jól magam, tavaly ilyenkor egy nagy elhatározással valóban áttettem ide a székhelyemet:-)) Nem bántam meg, itt nagyon jól érzem magam.
Sok kedves embert ismertem meg a blognak köszönhetően és hozzám is sokan jöttek, amikor készítettem valami finomat.
Mostanában sajnos nagyon kevés időm van a blogomra, meg magára a főzésre is, de mindig bízom benne, hogy egyszer majd csak lesz abból a fránya  időből több is:-))
Igaz két blogot is vezetek egyszerre, de a másik is a szívem csücske, így a kevés időmet kell beosztanom a két blog között:-))
Remélem ezután is szívesen jöttök majd hozzám, én pedig igyekszem időmhöz mérten sok finomsággal ellátni a blogot!:-))

Ma stílusosan egy gesztenyepürét készítettem ebből az alkalomból, alkoholos szirupban lévő amarena meggyel, tejszínhabbal.
Mondhatom nagyon finom volt!:-))

22 megjegyzés:

  1. Akármikor is van a blogod szülinapja,egy nagyon szép és színvonalas blogot üzemeltetsz!:)Gratula hozzá!ÉS Boldog Blogszülinapot!!!

    VálaszTörlés
  2. Kriszta!
    Nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy:-)))

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot :) Én mindkettőt nagyon szeretem gondolom rengeteg munkád van benne, így tovább, hogy gyönyörködhessünk a remekműveidben :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot! Jó téged olvasni! :)

    VálaszTörlés
  5. Szeretett Gesztikém! Legyél büszke, mert ami a kezeid közül kikerül arannyá válik. Sok örömet kívánok Neked a blogolás kapcsán, embereket, akik szeretetet adnak neked. És köszönöm, hogy személyes ismerősöd lehetek, még ha személyesen sosem találkoztunk is, és köszönöm, hogy beengedtél a szívedbe!!!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Gesztenye, Gratulálok a blogod szülinapjához:) Én mindig szívesen jövök hozzád, további örömteli blogolást, több időt a főzésre és még több barátot kívánok neked:)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok én is. A régi helyen is gyakran bekukkantottam hozzád, de itt szinte minden nap meglátogatlak. Remek receptjeid vannak, ha kifogytam az ötletekből, nálad akkor is találok valami újat. Kívánok még nagyon sok blogszülinapot mindnyájunk örömére és további sikeres blogolást.

    VálaszTörlés
  8. Pontos dátum ide vagy oda, Isten éltesse a Gesztenye blogot! Sok-sok új receptet és jó munkát a jövőben is!!

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot!
    Ezt a gesztenyepürét nagyon megóhajtottam, csinálok én is.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  11. Boldog blogszülinapot kívánok! További sok sikert az alkotáshoz, időt a blogoláshoz! Köszönjük a jó kis recepteket!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a blogszülinapod alkalmából! További sok sikert kívánok és jó blogírást!

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok én is a blogszülinapodhoz!
    Bea

    VálaszTörlés
  14. Én is ajándékba kaptam az enyimet :-)

    Boldog blogszülinapot kívánok, még sok-sok gyertyával a virtuális tortádra!

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok Gesztenye! Igen, mindig az időből van a legkevesebb, velem is ez a helyzet, de örömet okoz, ezért még kihagyásokkal is "érdemes csinálni".
    BÚÉK!

    VálaszTörlés
  16. Nagy örömmel jövök ezután is, nemcsak ide, hanem a bonbonjaidhoz is! :) Boldog blogszülinapot!! :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon boldog blogszülinapot! :-) Elnézzük Neked, mert mindig valami különleges finomságot hozol. De jó lehetett együtt a meggy és a gesztenye!

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!

    Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, egész zavarba jöttem. Nagyon örülök, hogy ilyen sokan írtatok, nagyon jól esik.
    Remélem azért lesz időm majd ide írni, meg a bonbonosba is, ami a szívem csücske:-)))

    KÖszi, köszi, köszi még egyszer:-)))

    VálaszTörlés
  19. Boldog blogszülinapot! Naná, hogy jövünk! Nagyon is szívesen. :)
    Micsoda finom ünnepi desszertet rittyentettél! Oda vagyok, meg vissza. :)

    VálaszTörlés
  20. Na végre, én is ide érek! Mindenképpen szeretnélek köszönteni blogszülinapod alkalmából! És remélem, hogy a következő év(ek)ben is olvashatjuk a finomabbnál finomabb ételeidről készült bejegyzéseidet! ;)

    VálaszTörlés
  21. Petra!
    Köszi szépen:-))

    Panna!
    Köszönöm szépen!:-)

    Szilabi!
    Köszi szépen Neked is, remélem lesz elég időm rá:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...