2012. január 27., péntek

Kelkáposztás palacsinta


Annyira nincs időm mostanában  a blogomra, meg valahogy most a kedvem is alábbhagyott:-(((
Na szép, rögtön itt a Kifőztük új száma, én meg még csak most postolom az e havit:-)))
Ez a recept  a Kifőztük magazin 2012. januári számában jelent meg.
Az újság továbbra is ingyenesen letölthető innét.

Kelkáposztás palacsinta

Hozzávalók:
5 db palacsinta,
40 dkg darált sertés hús,
1 db vöröshagyma,
5 db kelkáposzta külső levele,
10 dkg tejföl,
15 dkg bacon szalonna,
1 evőkanál olaj,
őrölt bors,
só.

Elkészítés: a kelkáposzta levelének vastag erét kivágjuk, lobogó vízben 5 percig előfőzzük, majd lecsöpögtetjük.
A vöröshagymát megdinszteljük az olajon, rátesszük a húst és fehéredésig pirítjuk, közben befűszerezzük a sóval, őrölt borssal. A végén belekeverjük a tejfölt.
A palacsintára tesszük a kellevelet és arra rakunk a töltelékből 2 evőkanállal. Felcsavarjuk, félbevágjuk és a bacon szalonna szeletekkel körbetekerjük. Tűzálló tálba tesszük úgy, hogy kissé fedjék egymást. Előmelegített sütőben addig sütjük, amíg a bacon szalonna meg nem pirul.
Tálaláskor tejfölt adunk hozzá.

9 megjegyzés:

  1. Micsoda színvilág!:-)Nagyon fincsi lehet, szeretem az ilyen dolgokat!
    A kedvem Nekem is alábbhagyott!:((

    VálaszTörlés
  2. De jó recept! Nem ettem még hasonlót sem, biztos finom! A képen nagyon annak tűnik!

    VálaszTörlés
  3. Hát a kelkáposzta valahogy kimaradt az ízvilágunkból, nagyon ritkán kerül asztalra, ki kéne próbálni! Egy időben pedig csináltam valami hasonlót, csak nem palacsinta volt az alap, hanem maga a kelkáposzta és kirántottam az egészet, de ez újdonság!

    VálaszTörlés
  4. úúúúúúúúú,micsoda szalvéta))), behalok

    szerinted ezt tortillával is meg lehet csinálni?

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű színek, és nagyon finom is lehet! Szerintem karácsony utáni, tavasz előtti, köztes időszakban és hangulatban vagyunk, remélem, a jó idővel a kedvünk is visszatér! :)

    VálaszTörlés
  6. Nelli!
    Sajnálom, hogy Te is magad alatt vagy. Talán, ha jobb idő lesz, a kedvünk is megjön:-))

    Kriszta!
    Egy kósza ötlet hozta, mindenképpen palacsintás ételt akartam készíteni, ez lett belőle. Nagyon finom volt:-))

    Gabi!
    Ez a rántott kelkáposzta nagyon jól hangzik, érdemes lesz kipróbálni, tudod nálunk káposztából sosem elég:-))

    Málnuka!
    Szalvétabolond vagyok. Már alig fér a szekrénybe:-)) Küldjek?
    Próbáld ki tortillából, csak vigyázz ne süsd túl, nehogy kemény legyen:-))

    Hankka!
    Köszi, igen nagyon finom volt, még egy kis tejföllel is meg lehet locsolni:-)) Ma süt a nap, ezért a kedvem is jobb:-)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól mutat, guszta! Az ízét csak elképzelni tudom hogy nagyon finom lehet! A szalvétákat én is nagyon szeretem, lányaimnak mindíg mondom ha látnak valami szépet hozzanak!:)

    VálaszTörlés
  8. Ohhh...Hermoso rollo tentador,exquisito relleno,abrazos y abrazos.

    VálaszTörlés
  9. Éva!
    Köszi szépen, örülök, hogy neked is tetszik. Gyerekkoromban volt egy csodás gyűjteményem, de nem tudom mi lett vele, többször költöztünk.:-))

    Rosita Vargas!
    Muito obrigado:-)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...