2012. február 16., csütörtök

Ajándékok - kicsit megkésve

Szepykénél olvastam ma, hogy milyen szép ajándékokat kapott blogbarátoktól, olvasóktól még karácsonyra.
Rögtön el is szégyelltem magam, mert bizony én is kaptam sok szép ajándékot, de még mindig nem volt annyi időm, hogy összeszedjem a képeket és a gondolataimat.
Akiktől kaptam azoknak akkor megköszöntem, de itt is szeretném megköszönni a kedvességüket, igazán nagyon örültem az ajándékoknak.

Az első ajándékot Latsiától kaptam, akit már azóta ismerek, hogy  elkezdtem internetezni és egy sütős-főzős oldalon írogattunk.
Tőle kaptam ezt a  nagyon édes kis sütőformát, és a bonbonformát.
Mindig rácsodálkozom arra, hogy valaki bemegy egy üzletbe és rám gondolva vásárol valamit és még el is küldi, főleg külföldről.  Nagyon jó érzés:-)))
Köszönöm szépen a kedvességed!

Latsia ajándéka

A következő ajándékot Viannétól a Levendula és csokoládé blog tulajdonosától kaptam, akinek a munkája már a legelős alkalommal megfogott, csodás bonbonjai letisztultak, elegánsak és különlegesek. Szeretem a "havi " Márai idézeteit:-)))
Olaszországból hozta ezt a kedves ajándékot, egy csodás rózsás dobozban rózsás szilikon formát, és egy receptes könyvet, amelyben a formában készült sütemények vannak, A formában  a napokban birsalmasajt száradt:-)
Köszönöm szépen a nagyon szép és kedves ajándékot!:-)


Vianne ajándéka

A következő ajándékot Szepykétől kaptam, akit nem hiszem, hogy be kell mutatni. Legutóbb azzal kápráztatott el bennünket, hogy a Kifőztük újság - aminek ő volt a szülő anyja és egy nagyszerű csapattal együtt készül (időnként én is benne vagyok a csapatban:-))), szóval minden hónap második keddjén megjelenik 170 ezer példányban:-)))
Szepyke!
Köszönöm itt is az ajándékot, a torta valami isteni volt és ami a fő benne, hogy gesztenyés volt!!!!!:-))
Na és a forró csoki összeállítás mennyei:-)


Szepyke ajándéka

Végül, de nem utolsó sorban (az érkezés sorrendjében)  a képen látható ajándékot Praliné Zsuzsitól, a Praliné és paradicsom blog tulajdonosától kaptam, aki szintén csodálatos, különleges pralinékat, bonbonokat készít. Annyit emlegettük Praliné Zsuzsinak, hogy a nevét a blogban már át is írta erre:-))
Nagyon szépen köszönöm itt is az ajándékot, ami nem más, mint egy tábla narancssárga csoki (csak lenne időm valamire felhasználni:-)) és egy nagyon kedves levél mellé!

Praliné Zsuzsi ajándéka

Szóval mindenkinek köszönöm és alig várom, hogy ismét karácsony legyen:-)))

10 megjegyzés:

  1. Igazán örülök, hogy tetszett! Remélem, valamikor lesz időd kipróbálni! Hát igen, a nevemet tényleg muszáj volt már átírni :))

    VálaszTörlés
  2. Gratula az ajándékokhoz Geszti!:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a szép kedves és hasznos ajándékokhoz!

    VálaszTörlés
  4. Ilyen kedves ajándékok! Nagyon hasznos dolgok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kriszta!
      Igen, nagyon klassz ajándékok, nagyon örültem neki:-)

      Törlés
  5. Drága Gesztenye, én köszönöm!:) Hogy vagy és hogy ilyen kedvességeket írtál rólam!:) Most teljesen zavarba is hoztál..:)))
    Nagyon szívesen, és nagyon örülök, hogy tetszettek, ízlettek!:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...