2012. február 6., hétfő

Süss! Alkoss! Díszíts! (SAD) negyedik forduló előzetes

Bizonyára már sokan ismeritek a címben szereplő három betűt. Nem egy titkos társaság neve, hanem egy játéké, amire mindenki benevezhet, aki szeret sütni és szeret játszani. Nincs nyeremény, nincs fődíj, sőt nevezési díj sincs, csak játék és közös öröm, hogy valamit alkottunk:-))

SAD= Süss!  Alkoss!  Díszíts!

Ezt a játékot Kiskukta hívta életre, aki mesteri fokon űzi a tortakészítést és már a játék  első fordulójában nagyon sok szép ötlet született. 
A második forduló háziasszonya Jépatorta van! blog tulajdonosa lett, aki sok csodálatos tortával örvendeztetett meg bennünket, a karácsony közeledtével könnyen választott témát a játékhoz :-)
Innét a játék Pici Jucihoz került, aki szintén csodás tortákat készít. Ezen a játékon én is részt vettem, mert a téma a csokoládé volt, hogy kedvezzünk Gombóc Artúrnak. Nagyon szép művek születtek:-))

Pici Juci pedig engem kért fel a következő forduló gazdájának. Annyira megilletődtem és meglepődtem, hogy először nemet mondtam.
Hiszen hogy jövök én ahhoz, hogy olyan elődök után, akik csodákat művelnek a tortákkal, a torták díszítésével, és utánuk én hirdessek játékot.
Aztán eljátszottam a gondolattal, miért is ne. Igaz én nem készítek tortákat, de szeretek sütni és így legalább az is mer majd nevezni a játékra, aki nem olyan profi tortakészítésben:-))

A lényeg a játékon van:-))

Nagyon jó kis ötletet találtam ki, remélem mindenkinek tetszeni fog, aki szeretne a SAD játékán részt venni.

Ha tetszik a játék, hagyjatok egy üzenetet itt. 
A napokban hozom a játék kiírását:-))

14 megjegyzés:

  1. Attól függ milyen bonyolúlt lesz, de szeretek játszani tudod? Kiskukta tájékán szerepeltem.Ízgatottan várom hogy mit találsz ki? Természetesen jövök !

    VálaszTörlés
  2. Én már nagyon várom, eddig mindegyiken részt vettem :) Remélem ez sem fog ki rajtam :)

    VálaszTörlés
  3. Én az eddigiekre sajnos nem tudtam készülni, de hátha a tiédre fel tudok rendesen. Nagyon jó, hogy vállaltad!

    VálaszTörlés
  4. Éva!
    Egyáltalán nem lesz bonyolult, tetszeni fog meglátod:-))

    Vikvi!
    Igen láttam, hogy részt vettél, most is számítok rád:-))

    Katuci!
    Jópofa lesz, biztos fogsz tudni indulni:-))

    VálaszTörlés
  5. Szia Gesztenye
    Várva várom a játékfelhívásod:))
    Az első kettő SAD játékban már játszottam, de sajnos Pici Juci-nál buta módon nem figyeltem és lekéstem a határidőt. Most sokkal jobban figyelek majd:)

    VálaszTörlés
  6. Igen csak érdekel a dolog! Kíváncsian várom mi lesz a feladat!:)

    VálaszTörlés
  7. Én is várom, aztán legfeljebb csak ácsingózok.....

    VálaszTörlés
  8. Nagyon izgat, h mi lesz ennek a fordulónak a témája :)
    Naná, h tetszik, remélem jövök is játszadni :)

    VálaszTörlés
  9. Én is jövök játszani! Remélem, hogy megbirkózom a feladattal! Ami mi is lesz....? :-)

    VálaszTörlés
  10. Nekem is tetszik, kíváncsi vagyok a játékra!

    VálaszTörlés
  11. Az is játszhat akinek nincs blogja?? Nagyon várom a kiírást:-))

    VálaszTörlés
  12. Ebben már én is szeretnék részt venni! :)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm, köszönöm a kedves szavakat.
    MOst készül a kiírás és nagyon szeretném, ha sokan részt vennétek benne.
    Ígérem nagyon aranyos játék lesz és nagyon izgulok, hogy nektek is tetsszen:-))

    Kata!
    Igen az is játszhat, akinek nincs blogja, nekem kell elküldeni a képet és a leírást és én fogom kitenni ide:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...