2012. február 7., kedd

Süss! Alkoss! Díszíts! (SAD) negyedik forduló


Hivatkozva a tegnapi postomhoz, Pici Jucitól kaptam a stafétabotot, hogy legyek háziasszonya a negyedik SAD  (Süss! Akoss! Díszíts! ) játéknak.
Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen a téma, de akármennyit is gondolkodtam, egy valami állandóan ott motoszkált a fejemben és úgy gondoltam az első gondolat a jó gondolat.

A téma tehát a cupcake.  

Nem szeretem, hogy lépten - nyomon angol szavakat használjunk szép magyar nyelvünk helyett, de most kivételt teszek, mert erre a süteményre egyelőre nincs  megfelelő magyar szó.

Update: Judit és Tücsök Bogár után szabadon: a cupcake TÜNDÉR TORTÁCSKA .

A téma javítva: TÜNDÉR TORTÁCSKA

Ez egy mini, egyszemélyes tortácska, aminek a tésztáján  krém van és különleges módon díszítik. 
A variációk számának csak a fantáziánk szab határt.

A  tündér tortácska díszítésének témája nincs megkötve, de a közelgő tavasz, a Húsvét, egy születésnap, egy névnap, egy keresztelő, egy babazsúr mind-mind téma lehet.  Próbáld meg, hogy minél egyedibb, minél ünnepibb legyen

Feladat: 
- süss egy tündér tortácskát  (capkace) (na jó nem egyet, hogy a családnak is maradjon:-))
- készíts hozzá egy finom, de különleges krémet,
- majd a végén díszítsd fel a sütidet a kedved szerint,
- fényképezd le, írj hozzá pár sort, esetleg a krém megnevezését, összetevőit és küld el a gesztenye.receptjei@gmail.com e.mail címre,
- amíg a SAD negyedik fordulójának összefoglalója nem jelenik meg, addig ne tedd ki a blogodra a      bejegyzést (utána lehet:-))
- ha nincs blogod, akkor is nevezhetsz a játékra, az e.mail címemre küld el a versenyművedet és én felteszem ide,

A játék határideje: 2012. március 15 csütörtök éjfél.

Az összefoglaló legkésőbb 2012. március 17-én fent lesz itt a blogon. A saját blogotokban való publikálás ezután mehet.
Remélem elég időt hagytam a művek elkészítéséhez:-)
Nem kell profinak lenni ahhoz, hogy egy jó kis játékban részt vegyél!
Gyere és játssz velünk!
Szeretném, ha minél többen részt vennétek a játékban, és a végén együtt örülhetünk majd a sok szép költeménynek.
Várok mindenkit szeretettel!
Ha hírét viszitek a játéknak, külön megköszönöm!
Amennyiben már régebben elkészített süteménnyel akarsz nevezni, azt is lehet,csak a kiírásnak feleljen meg!

Tücsök Bogár  hozzájárulásával pedig mutatok egy szép tündér tortát:


A kép és a hozzá tartozó recept megtalálható itt.

26 megjegyzés:

  1. Micsoda jó ötlet Gesztenye! A cupcaket igazán szépen fel lehet díszíteni, mindenki kiélheti az összes kreativitását :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖszi Andi!
      Örülök, hogy tetszik, várlak szeretettel a játékban:-)

      Törlés
  2. Szuper ötlet! Erre még talán lesz időm... :P

    VálaszTörlés
  3. De jó, de jó! Ez nagyon tetszik! Már kezdem is törni a kis buksimat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adél!
      Örülök, hogy tetszik, várom, hogy mit fogsz készíteni:-)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik az ötlet!Gondoltam, hogy Andi barátnőmnek is tetszeni fog!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nelli!
      Örülök, hogy neked is tetszik! Téged is várlak a játékban:-))

      Törlés
  5. Nahát, de jó játék! Lehet jövök én is, sose csináltam még cupcake-et :)

    VálaszTörlés
  6. Zsuzsi!
    Nagyon örülnék neki, várlak szeretettel. Itt az ideje kipróbálni, ahogy ismerlek viszel bele egy kis bonbon csavart:-))

    VálaszTörlés
  7. Tetszik az ötlet. Jó, hogy március közepe a határidő, mert akkor már lehet, hogy én is tudok nevezni. :)

    VálaszTörlés
  8. Benevezek én is. Cupcaket változatosan lehet díszíteni, a határidő nem közeli, már keresgélem is a recepteket.

    VálaszTörlés
  9. Jövök én is, nagyszerű a játékod! Ha nem jön az ihlet, a lányaim tuti megbombáznak néhány - hajmeresztő - ötlettel... :-)!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ötlet. Biztos kapok egy jó pontot érte a gyerkőcöknél. :)

    VálaszTörlés
  11. soha nem csináltam még cupcaket. azt hiszem itt az ideje :) Szuper!!!

    VálaszTörlés
  12. Ez jó, tetszik!:) Mindenképpen itt a helyem!!!

    VálaszTörlés
  13. Jaj de jó! Nálunk most úgyis cupcake-mánia van... és az első ilyen játékom- próbaszerecsen ;-)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Nagyon örülök, hogy ennyien írtatok, várom nagyon a sütiket, küldhetitek előbb is:-)))

    VálaszTörlés
  15. De jó:)Azt hiszem ez a játék tökéletes első játékomnak:)

    VálaszTörlés
  16. Húha nagyon jó kis játék, igyekezni fogok!!! Remélem belefér az időmbe! :))

    VálaszTörlés
  17. Kedves Gesztenye! :) Én is nevezek a játékra! :) Küldöm is a mailt! :) Pussz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már meg is kaptam, szenzációs:-)) Köszi, hogy jelentkeztél:-))

      Törlés
  18. Kedves Gesztenye!

    TücsökBogár javaslatára én is jelentkeztem :)

    Üdv. jd

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...