2012. március 24., szombat

Ancsika játéka és a nyeremény


Nagyon szeretem Ancsikát és a blogját,  régóta "ismerjük" egymást:-) Csodás sütiket, ételeket készít és még csodásabb fotókat. Hmm, ha csak fele olyan jól tudnék fotózni:-))
Ancsika blogja most ünnepelte a 4. születésnapját és játékra hívott mindenkit. Én is jelentkeztem és alig akartam elhinni, hogy nyertem:-))
A múlt héten pedig megérkezett az ajándék is. El is ámultam, hogy micsoda finomságok és szuper dolgok kerültek elő a csomagból.

Ancsika!

Itt is nagyon szépen köszönöm a  sok szépséget és finomságot!

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok :)
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  2. KÖszönöm szépen, nagyon kedves vagy.
    Nagyon örülök, hogy tudtunk találkozni, remélem jól érezted magad a macaron maratonon:-))

    VálaszTörlés
  3. Geszti én is játékra hívlak!:)

    Szeretnélek játékra hívni a Kutya és Konyha blog írójához.
    http://kutyaeskonyha.blogspot.com/
    Az Online Vacsoracsata folytatódik.:)))

    VálaszTörlés
  4. Remek volt, leírtam az élményt, elolvashatod a cukkolós blogunkban :)
    Maradok mint fenn NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyereményhez, tényleg szuper!

    VálaszTörlés
  6. Szuper ajándék csomagot kaptál! Nagyon tetszik benne a evőeszköz készlet, persze a többi is nagyszerű! Használd egészséggel őket!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a kiigazítást, nagyon sajnálom, hogy elírtam, de gyorsan javítottam, nehogy valaki sokat szidjon.
    Köszönöm szépen, maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...