2012. március 1., csütörtök

Boldog szülinapot Kifőztük!!!



Két évvel ezelőtt tudtuk, hogy készülődik valami, csak azt nem tudtuk, hogy mi:-))
Aztán megjelent az első száma a Kifőztük internetes gasztro magazinnak. Csodáltam és nagyon örültem neki. Aztán alig vártam a következő hónapi számot, azóta is mindig izgatottan várom:-))

Egyszer Szepykétől kaptam egy levelet, hogy lenne-e kedvem részt venni a munkában. Nagyon örültem a levélnek és a felkérésnek, de nem voltam biztos magamban, hogy én az újságban? Ne mááá, nem készítek én olyan jó dolgokat, csak olyan egyszerűeket, meg aztán nem is tudok jó képeket készíteni. Szepyke kitartó volt és meggyőzött. Azóta sem bántam meg.:-))
Köszönöm itt is, hogy egy ici picit én is hozzájárulhatok a Kifőztük sikeréhez.
Most pedig már nyomtatásban is kézbe lehet venni, minden hónap második szerdáján a Népszabadság ingyenes különszámaként.

Boldog születésnapot KIFŐZTÜK !!!

Köszönet Szepykének és az egész csapatnak!


6 megjegyzés:

  1. Gratulálok!Komoly siker!!!Köszi az infót,hogy hol lehet hozzájutni!!!Irtó jókat tudsz!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Drága Gesztenye... köszönöm!:) és tudod, ezt a köszöntő téged is illet!:)

    VálaszTörlés
  3. Gratula Nektek!Köszönjük, hogy vagytok Nekünk!:)Kíváncsian várjuk mindig az újabb recepteket, csodás fotókat!:)

    VálaszTörlés
  4. Én is csatlakozom a gratulálókhoz és indulok újság-vadászatra! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szerencse, hogy szepyke kitartó, mint azt láttuk a lapitopi kuhnyában, nem kell annyira kishitűnek lenned, Gratulálok én is mind a lapnak, mind Neked, hogy elhitted azt ami senkinek nem volt titok.
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  6. Mellissina!
    KÖszi szépen:-)

    Szepyke!
    Köszi neked is, nélküled nem jöhetett volna létre:-))

    Nelli!
    Köszönöm szépen a csapat nevében is:-))

    Teller-cake!
    Köszi szépen:-)

    Neduddgi!
    Köszi, elpirultam:-)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...