2012. március 10., szombat

Egy csomag margójára és köszönet!


Valamikor megemlítettem valakinek, hogy mi a szívem vágya. Ez a valaki pedig addig ment, amíg megszerezte, megvette és elküldte nekem. Nem találtam szavakat. A doboz még rejtett egy csomó finom kekszet és csokit, meg egy szép üdvözlő kártyát is. Csak néztem az ajándékokat és röpködtem, mintha karácsony lenne:-))

Drága Latsia!

Nagyon szépen köszönöm itt is az ajándékot, nagyon nagyon boldog voltam (vagyok). Ez  a szilikon lap is olyan lesz, mint a szilikon muffin sütő, amit szintén tőled kaptam, ahányszor előveszem, annyiszor mondok hálát érte.:-))))

9 megjegyzés:

  1. Nem is láttam még én sem ilyen sütőlapot... Biztos jó lesz használni! Latsia egy nagyon kedves blogger, tőle kaptam én is ihletet a bloggerkedésre. Tetszettek a receptjei, az írásai és a fotói is! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kriszta!
      Köszi szépen:-) Már kipróbáltam, a sütési időt el kell találni vele:-))

      Törlés
  2. Gesztenye! Veled örülök az örömödnek! Az ilyen figyelmességek nagyon meg tudják "színezni" az életünket!

    VálaszTörlés
  3. Anniyra jó érzés, hogy igaz általában csak virtuális kapcsolat van a blogtársak között, de azért mégis kialakulhatnak olyan kapcsolatok, amelyben nagyobb figyelmet kapunk egy-egy társunktól, mint akár a körülöttünk élőktől. Nagyon jó kis lap, kiváncsi vagyok a felhasználására is...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla!
      Latsiát még csak virtuálisan ismerem, de remélem nyáron személyesen is tudunk találkozni.
      Viszont sok embert ismerek már innét személyesen is:-))

      Törlés
  4. ó, én tavaly láttam a Kormi blogján. már akkor nagyot néztem, hogy mik vannak.
    remek ajándék, használd egészséggel és örömmel

    VálaszTörlés
  5. 4Gyerek!
    Köszi szépen, nagyon örülök neki én is valakinek a blogjában láttam és Latsia pedig megajándékozott vele:-))

    VálaszTörlés
  6. Drága Gesztenye!

    Örülök, hogy sikerült egy kis örömet okoznom!:-)
    Használd egészséggel és mesélj, hogy vált be!
    És persze én is remélem, hogy nyáron tudunk találkozni, puszillak!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...