2012. március 28., szerda

Húsvéti ajánlat

Tavaly Húsvét előtt szintén sok blogban lehetett látni ezt a Húsvéti játékot, azaz egy felkérést, hogy . ajánljunk finom recepteket az ünnepre. Szerintem nagy sikere volt.
Most ismét egy ilyen játékra, vagy inkább összefoglalóra kaptam felkérést Mézes otthontól.
A tavalyi összefoglalót itt nézhetitek meg.

A játékszabályok:
Írj egy bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel. A bejegyzésedben ajánl 5-10 étel, mely jó választás lehet az ünnepi asztalra. Nem kell, hogy összefüggő menüsor legyen, ahogy kedved tartja, akár süteményválogatás is lehet.
Ha megkapod a játékot küldd tovább 10 bloggernek, bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni, hogy ki hívott meg a játékra. Ha türelmetlen vagy, nem kell megvárni, hogy hozzád is eljusson a húsvéti játék, szabadon is "elviheted".:)
Játékra fel!!!

Akiket játékra hívok:

 LATSIAKONYHÁJA 
Verdenbelle 
Zamat és illat
Ancsika konyhája
Praktikák sok gyerekhez
Katucikonyha
Troll a konyhámban 
Citromhab 
Mézes finomságok...
Főzök-sütök-mosogatok

Az én ajánlatom Húsvétra:

Kelkáposzta krémleves


























Remélem tetszett Nektek az összeállítás!

8 megjegyzés:

  1. Micsoda ajánlat, mindhez lenne kedvem :)

    VálaszTörlés
  2. Hát a te ajánlatod is igazán mesés, nehéz lenne dönteni, hogy mit is süssünk, főzzünk. Én még nem is döntöttem. Köszönöm, hogy engem is meghívtál a játékba:)

    VálaszTörlés
  3. Gesztenye, köszönöm, hogy idén is játszottál. Csábító az összeállítás, nehéz lenne választani.:)

    VálaszTörlés
  4. Ennyi finomság egyben... nem győzök gyönyörködni! Nagyon köszönöm a meghívást!

    VálaszTörlés
  5. Gesztikém, igazi megtiszteltetés a meghívásod. Bár azt még nem tudom, hogy fogom tudni a megfelelő színvonalat hozni :-) Főleg ilyen felhozatal után! puszi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon finomakat kínálsz! Nem is tudnék most választani.

    VálaszTörlés
  7. Én választottam. Tehát ebben a sorrendben, ahogy sorba vannak a képek, jöhet, csak annyi csavart azért raknék bele, hogy 2* :D Aztán majd a deszertet még megbeszéljük :D
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  8. Gesztenye, köszi szépen. Igazából meghalni se nagyon volt időm mostanában, tavaly benne voltam a játékban, idén (ha nem haragszol) kihagynám. Pedig a tavalyi játékhoz képest kerültek újabb dolgok a blogra, de a legegyszerűbb a húsvét cimke alatt meglesni.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...