Bizonyára már sokan ismeritek a címben szereplő három betűt. Nem egy titkos társaság neve, hanem egy játéké, amire mindenki benevezhet, aki szeret sütni és szeret játszani. Nincs nyeremény, nincs fődíj, sőt nevezési díj sincs, csak játék és közös öröm, hogy valamit alkottunk:-))

SAD= Süss!  Alkoss!  Díszíts!

Ezt a játékot Kiskukta hívta életre, aki mesteri fokon űzi a tortakészítést és már a játék  első fordulójában nagyon sok szép ötlet született. 
A stafétabot Pici Jucitól került hozzám, amit nagy megtiszteltetésnek tartottam.

A jelentkezési határidő vasárnap este lejárt és nagyon boldog vagyok, mert velem együtt 26 nevezés érkezett, megannyi csodás tündértortácska, csodás fotókkal.
Sokáig gondolkodtam, hogy csoportosítsam őket, de aztán maradtam az érkezési sorrendnél.
Akkor lássuk az alkotásokat:

1.  Pici Juci, aki csodás tortákat készít:
Egy Rákóczi  túrós, egy zabpelyhes-mézes és egy Red velved cupcake mascarponés szederkrémmel töltött tortácskát készített a játékra.
"nem csak a díszítésre helyeztem a fő hangsúlyt, megpróbáltam egy egészségesebb alapreceptet díszesebbé formálni".




2. Boldog Kukta :
Bálint napra készült ez az ötletes és nagyon szép tortácska



3. Tücsök Bogár:
Nagyon sok csodás tündér tortácska készítője most egy Tiramisu tündér tortácskát készített a játékra.
 http://tucsokbogar.blogspot.com/




4. Linda több szép tortácskát is készített:
1. Tenger: szüleimet leptem meg ezekkel a muffinokkal/cupcake-ekkel miután hazatértek téli nyaralásukról a meleg tengerpartól.
Citrusos tésztát vontam be kékre színezett hamis marcipánnal, erre helyeztem a tenger/nyaralás "kellékeit", hajót, kacsát, horgászbotot, tengeri csillagot és mentőövet, ezek szintén hamis marcipánból lettek megformázva.
2. Nyuszi ül a ... kökörcsin alatt: szintén a citrusos tésztájú muffinra került hamis marcipán bevonat, a füleket és az orrot utólag tettem rá, a szem ezüst tortadarából készült.
3. Muffin-zoo: gesztenyés tésztára kerültek hamis marcipán és plasztik csoki szemek, orrok, fülek ...
4. Színezd újra: gesztenyés muffin-palettára "csöpögtettem" hamis maripán festékpöttyöket az ecsettel.
www.konyhalal.blogspot.com






5. Dóra  csodálatos tortákat készít, most a Húsvét jegyében alkotott, ennivaló kis bárányokat:
"Épp mai nap készítettem pár báránykás húsvéti cupcake-et. Az egyik újságban fognak majd megjelenni.
Sima tejszínhabbal van díszítve, mert a lényeg belül van benne, ugyanis kókuszos-ananászos muffinokról van szó. Több íz ehhez már nem igazán passzolt, viszont így a tejszínnel igazi Pina Colada ízű lett! :)
http://tortadekor.blogspot.com


6. Barbi nagyon szépen össze is foglalta a cupcake fogalmát:
1       " A muffin az egyik legsokoldalúbb és legegyszerűbb sütemény. Legyen születésnap, Valentin nap, Húsvét, Karácsony vagy bármilyen évforduló és ünneplésre okot adó alkalom, ezek a kis sütemények a díszítettségük függvényében, mindig kedvelt színfoltjai lehetnek az ünnepi asztalnak."
      Citromos, vörös áfonyás muffin, fehér csokoládés mascarpone-s krémmel. Az utolsó pedig nutellás, sajtkrémes muffin




7. Hári Beatrix jelentkezésének nagyon örültem, mert neki nincs blogja és mégis jelentkezett a játékra:
"Mindkét muffin alapja sima csokidarabos tészta. Az első díszítése a közelgő húsvétot idézi, vanília pudingos mandulaaromával zöldített krémjét cukortojásokkal díszítettem, hogy nyuszi fészek beütése legyen. A másodikra csokikrémet készítettem és cukorszívecskékkel díszítettem."



8. Marisz nagyon szép meggyes - mákos cupcake mascarponés krémmel jelentkezett:
A tésztája egyszerű bögrés mákos, magozott meggyszemek belenyomkodva. A krém mascarpone-vaj-porcukor keveréke, kis rummal megbolondítva. Cukorgyöngyökkel díszítettem.
 Marisz másik tortácskájának tésztájában nyers reszelt sárgarépa van, krémje mascarponés vajas krém.
http://tortafuggo.blogspot.com/


9. Kovacsovszky Magdolna Hatvanból küldte el csodás alkotását:
1.   "Ezt a két mini tortát,az idei valantin napra készítettem,főzött csokoládés-diós krémmel,saját készítésű fondannal díszítettem. Nem vagyok cukrász,teljesen kezdő vagyok,tavaly szeptemberben kezdtem el a sütögetést. Profi eszközökkel sem bírok,az itthon található,illetve az unokáimtól elcsent dolgokkal próbálok dolgozni,ami nem könnyű de igyekszem."


Remélem tetszenek a tortácskák.
Következő összefoglaló holnap lesz.
Várjátok a meglepetést is, valaki, vagy valakik közületek nagyon fog örülni:-))
15

Megjegyzések megtekintése

Betöltés