2012. március 21., szerda

SAD 4 összefoglaló 2. rész

Örülök, hogy ilyen sokaknak tetszett a tegnapi beszámolóm, ezért most hozom a következő adagot, remélem itt is találtok kedvetekre valót a sok csodaszép tündértortácska közül.

10.  Bódis Orsinak szintén nincs blogja, ennek ellenére jelentkezett a játékra és csodás répás tortácskát készített. A tortácskákat narancsos sajtkrémmel és marcipánból formált répákkal díszítette.



11. JD konyhája blog írója, Dóra tündéri tortácskákkal jelentkezett, amelyeket farsangra készített. A tésztája csupa csoki, a tetejére időhiány és a kis mennyiség miatt a készen kapható nyújtható cukormázat és dekortollat használt , előbbit folyékony színezővel színezte. A kiszaggatott korongokat olvasztott étbevonóval ragasztotta a sütikre.
 http://jdkonyha.blogspot.com/


12. Brigán Andi egy egész tál tortácskával örvendeztetett meg bennünket a Húsvét jegyében:
"Krémes díszítés kellett volna. Bevallom férfiasan csináltam én egy szuper krémet, de nem sikerült :( aztán amikor másnap újult lelkesedéssel neki álltam a díszítésnek, beugrott hogy se a férjem, se fiam nem szereti a tömény krémes sütiket.
A díszítésre az ötletet itt találtam:
http://go.tipjunkie.com/ea/178/www.skiptomylou.org/2010/03/30/bunny-cupcake-wrappers/


13. Kozicsek Henrietta csodás és nagyon ötletes tortácskái, szintén nincs még blogja, de a Facebookon Süti Terápia néven megtaláljátok:
  1. Picnic cupcake - triplacsokis cupcake eper krémmel
  2.  Cipők, táskák cupcake - vaníliás-nutellás, tejszínes krémmel, marcipán cipővel, táskával.
  3. Egy kis romantika cupcake - triplacsokis cupcake, sok sok marcipánnal
  4. Farsang az iskolában - vaníliás nutellával töltött cupcake marcipánnal.





14.   Teller Zsuzsa nagyon szép tortácskái és nagyszerű leírása:
Tündér tortácskám fantázianeve: "karamellás királylány cupcake" Két kislány anyukájaként más téma irányába nemigen tudtam elmenni, nagyobbik lányom -aki 4 és fél éves - miután megkérdeztem a véleményét csak és kizárólag hercegnős sütikéről akart hallani. Így született hát meg a mű. :-)
A tésztája egy sima, alap-muffin recept, amibe beledaraboltam egy kis vajkaramellát. A krémhez Oetker-féle karamellás pudingot főztem, azt lazítottam tejszínhabbal. Egy kis részt megcsokiztam, azzal rajzoltam meg az arcokat. A koronák marcipánból készültek előre, a mintákat egy Barbie babánk nyakláncának segítségével nyomtam a marcipánba, aztán körbe vágtam korona alakba. A haj pedig dobos-cukorból készült, abból húzogattam szálakat

http://teller-cake.blogspot.com/




15. Nagy Orsolya kislánya is szintén Hercegnőmániában "szenved":
"A tészta is és a krém is kókuszos, így egy kókuszos élvezetről van szó. Mivel a lányom áprilisban ünnepli majd a szülinapját és erős Hercegnő mániában szenved, így próbálok minél olcsóbban, házilag elkészíteni Hercegnős dolgokat. Nos most volt a főpróba és szerintem jól sikerültek. Itthon csináltam a kis cupcake tartó asztalokat, a szívecskés díszeket, a dobozkákat és a cupcake papírt is"
http://tortabirodalom.blogspot.com/





16.      Flóra, az Ízek és élmények blog írója nagyon szereti az OREO kekszet, ezért ezzel díszítette és ízesítette a tortácskáit: 
" Oreo cucpakes nevű tündér tortácskát csináltam a fordulóra. Mostanában volt egy-két ötletem az Oreo keksz felhasználásával kapcsolatban, és ez a cupcake nagyon megtetszett. Mindenben részében van Oreo, úgyhogy csak finom lehet (legalábbis annak, aki szereti a kekszet). :) A krémhez nem akartam vajat használni, mert nálunk nem nagyon jönnek be a "túl vajas" dolgok, úgyhogy habtejszínt felvertem habfixálóval, adtam hozzá porcukrot és Oreo keksz morzsalékot.


17. Veres Renáta nagyon ötletes tortácskával jelentkezett a játékra: 
Sütőtökös muffin szellemnek álcázva :) A hab tojásfehérjéből és cukorból készült, a fehérjét pedig színes cukorírókával díszítettem.
http://rencsicukraszdaja.blogspot.com/ 


18. Jépatorta megannyi csodás torta alkotója is gyönyörű és nagyon ötletes díszítésű tündér tortácskákat küldött:
"A két változat közös jellemzője, hogy mindkettőnél az akáciamag nevű, nálunk egzotikusnak számító ausztrál fűszert használtam. Erről írtam régebben már a blogban,de általánosságban elmondható róla, hogy kávéra és mogyoróra emlékeztető íze van, nagyon finom.
A marcipánnal bevont cupcake tésztája vaníliás, akáciamaggal fűszerezve. A kis kalapos cupcake pedig kakaós-akáciamagos a tésztát nézve, a krém a tetején pedig egy olasz tojáshabos vajkrém, szintén akáciamaggal. A kalapot úgy készítettem, hogy a kis csokipoharakhoz,már csak étcsokiból kis karimákat kellett készítenem. Így a kalap belseje még megtölthető tejszínhabbal vagy krémmel is. "



      19.  Praliné Zsuzsi, a bonbonok nagy mestere a tündér tortácska díszítéséhez is bonbont használt, nem is akármilyet:   
"Áfonyás cupcake. Az alap áfonyás-vaníliás muffin, rajta áfonyás mascarponekrém. Kétféleképpen díszítettem: lioflizált áfonyával színezett fehér csokiból készült csokigömbökkel, és áfonyás trüffelekkel, amelyeket liofilizált áfonyaporba forgattam (ezek a sötétebb golyóbisok)."
 http://www.pralineparadicsom.hu/



       20.  Oláhné Farkas Edinának sincs blogja, így levélben küldte el alkotását, nagyon ötletes    díszítéssel:
  Nekem a tavaszról a fecske és a gólyahír ugrott be,így ezek kerültek a sütire.A krém eperpudingos vajkrém,amit zöldre színeztem,valamint a tésztát is színesre készítettem.



Remélem tetszett ez az összeállítás is.
Holnap jön a befejező rész és a staféta átadás, utána pedig indulhat a SAD 5. fordulója:-)
Holnap lesz még egy meglepetés is, remélem valaki, vagy valakik  nagyon fognak örülni:-))

12 megjegyzés:

  1. Ezek is csodásak :)

    Húú, milyen meglepi? Izgii

    VálaszTörlés
  2. Egytől egyig szépek a tortácskák! :)

    VálaszTörlés
  3. De jók lettek!!! Nem hiszem el, hogy mindig lecsúszok a jelentkezési határidőről :-( na, legközelebb hátha, addig meg gyönyörködök a sok szép alkotásban.

    VálaszTörlés
  4. Ezek is mind gyönyörűek, akárcsak a tegnapiak!

    VálaszTörlés
  5. Egyik szebb, mint a másik! Ihletet kaptam halloweenre. :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néznek ki. Micsoda választék :)

    VálaszTörlés
  7. Húú csak a fejem kapkodom:)).......egy szebb és jobb mint a másik!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen a hozzászólásokat! A dicséret a játékosokat illeti:-)

    VálaszTörlés
  9. Annyi szépséget láttam most itt nálad, hogy nem győztem kapkodni a fejemet! Csodálom a kézügyességedet, fantáziádat!!
    Szeretnék neked adni egy díjat, kérlek nézz be hozzám:
    http://ugymintotthon.blogspot.com/2012/04/blogdij-3.html
    puszi: Timi

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...