2012. március 22., csütörtök

SAD 4 összefoglaló 3. rész

Elérkeztünk a SAD= Süss!  Alkoss!  Díszíts! játék utolsó összefoglalójához.
Nagyon szépen köszönöm itt is Pici Jucinak, hogy megtisztelt a háziasszonyi szereppel, amitől az elején nagyon tartottam. Aztán amikor jöttek sorban a csodás tortácskák, akkor megnyugodtam, hogy lesznek jelentkezők:-))
Izgalmas volt, hogy én láthattam az összes alkotást és nagyon tetszettek. 
Köszönöm szépen mindenkinek, aki részt vett a játékban, nem kis feladatot adva az összefoglalók elkészítésének:-))
Akinek most nem sikerült velünk játszania, mert elfelejtette, vagy nem mert indulni, azoknak üzenem, hogy a következő SAD játékon mindenképpen induljon, mert jó "móka". Nincs nyertes, nincsenek díjak, a lényeg azon volt, hogy finomakat alkossunk és egy jót játszunk, mert játszani jó:-)))

Akkor következzen az utolsó rész.

21. Millye finomságai oldal tulajdonosa csodás Húsvéti tortácskákat küldött:
"Az én "tortácskáim" vaníliás alapú cupcake "massza" és csokoládé "darabokkat" tettem bele majd sütöttem meg őket. A rajta lévő krém fehércsokis tejszín vaníliával ízesítve és felmelegítve majd megdermesztve és felhabosítva utána zöld zselés ételfestékkel megszínezve. A közelgő ünnepre tekintettel az én tortácskáim a húsvéti hangulatot idézik :)
http://millyefinomsagai.gportal.hu/






22. Petra a Reformkori konyha csodás blog írója kókuszos csokis báránykákat készített:
Külön köszönet a bárányka fázisfotóiért.






23. MF Kata nagyon aranyos levelet írt, aminél már csak a tortácskái voltak édesebbek:
Életem első versenye, így nem tudom, hogy nem-e felejtek-e el valamit.
A cupcake-kről annyit, hogy az alapreceptet anno a tv-ből szedtem, ez az én bevált receptem. Ezt szoktam mindenfélével bővítgetni- jelen esetben kakaóporral.
A máz, pedig egy szakácskönyvből van amerikai máz néven. Most először csináltam ilyet. Mind a díszítést és a versenyt is. Bár tudom, hogy mások sokkal ügyesebbek és van még mit gyakorolnom, de szerettem volna kipróbálni magam.
http://mfkata-konyha.blogspot.com



24. Szegedi Annamari is egy nagyon finom és szép tortácskát küldött:
 Narancslekváros, bazsalikomos-csokis cupcake.
 http://www.punkaa.blogspot.com/



 25. Afraa Adél nagyon sok munkát fektetett a csodálatosan elkészített, díszített és fényképezett tortácskáiba:
 Nagy-nagy rákészülés, készülődés, álmodozás után megszülettek a SAD-os tündértortáim :)
A tavasz témája köré csoportosítottam a kis műveket, amolyan tavasz ihlette sütemények lettek.
Az első 2 kép egy-egy kedvenc tavaszi virág/fa süteménybe álmodva. A pink színűek a cseresznyevirágot, a lilák pedig az orgonát vannak hivatva megjeleníteni, az utolsó pedig egy kis tavaszi hangulatot.
Konkrétan a süteményekről:
Mindegyik muffinnak ugyanaz a citromos tészta az alapja. Ezt 3 felé választottam, az egyikbe piros színű ételfesték került, a másodikba kakaópor és csokiszirup, a harmadik pedig natúr maradt.
A pink színű-habos: banános mascarponekrém, illetve a másikon cukormáz+cukordísz.
A natúr-lila cukormázas-cukordíszes
A kakaós-habos: narancsvirágvízzel ízesített mascarponekrém + őrölt pisztácia + katicás cukordísz.
www.afraasutode.blogspot.com







 26. Fanó ovis farsangra készítette ezeket a játékos, vidám tortácskákat:
A kis tortácskák kakaós piskótából és vanília krémből készültek,végül pedig marcipánból kerültek rá a minták.
http://fanocakes.blogspot.com/





Elnézést kérek Vikvitől, akinek kihagytam a csodás tortácskáit.
27. Vikvi gyermekei nagyon élvezték a SAd fordulóját:-))
Az első egy csokoládés - rumos szilvakrémes cupcake. A díszítése mondhatni az újrafelhasználásról szól, mivel a gumicukor amit használtam előszeretettel potyogtatja le a golyócskákat amik körbeveszik. Ezért a tetejére egy egy cukrot ültettem, mintha málna vagy szeder volna, plusz megszórtam a lepotyogott cukorkákkal. így nem veszett kárba semmi, és az én gumicukor imádó gyerekeim meg voltak érte őrülve.
A második egy triplán mogyorós cupcake: mogyorós tészta, mogyorókrémes krém, és a díszítésnek egész mogyorós grillázst használtam, valamint meglocsolgattam csokoládéval. Nagyon finom lett, ezt a férjemnek szántam imádja a mogyorót és nagyon bejött neki.
www.bbanyucikeszitenel.blogspot.com




28. Gesztenye - azaz én pedig 2 féle díszítéssel készítettem tündér tortácskát, szintén a Húsvét jegyében.
A tészta  brownie, a krém pedig tejszínes, mascarponés vajas krém, ételfestékkel színezve. A marcipán díszeket nem én készítettem, de remélem ez nem kizáró tényező. Ilyen aranyos díszeket nem tudnék készíteni:-))





Nagyon szépen köszönöm itt is Szaszkóné Molnár Andreának az alsó képen látható csodás betűzőt, ami mindig erre a szuper kis játékra fog emlékeztetni, azzal a köténnyel együtt, amelyikre szintén ez van ráhímezve:-))



Remélem nem hagytam ki senkit. Amennyiben valaki kimaradt volna, vagy valamit javítani kell, akkor szóljatok. Akinél nincs blog, de időközben esetleg belefogott egybe, akkor ott is javítom, ha küldtök linket.


További jó sütögetést kívánok:-))

11 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, ez a kedvenc összefoglaló-részem...viszont úgy látom az enyéim kimaradtak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsáss meg, már javítottam is. Minden levelet megjelöltem, amikor megérkezett, de ez valahogy kimaradt:
      Csodálatos alkotás:-)

      Törlés
    2. Semmi gond :) Nem is csoda, ha kimaradt ez-az, ennyi pályamunkát rendszerezni, linkelni, kimásolni nem kis meló :)
      Köszi a játékot, nagyon-nagyon élveztem :)

      Törlés
  2. Hű, gesztenye, nagyon sokat dolgozhattál.... szuper!
    Csak nekem lemaradt a blogom. :( (Szegedi Annamari) www.punkaa.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gesztenye :)
    Köszönöm szépen,hogy részt vehettem ebben a fordulóban és köszönöm az igényes munkádat is amivel összeállítottad a beszámolókat :)
    Mindenki munkája gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  4. Ezek fantörpikusak! :-) Nem is tudom melyik a kedvencem! Sok szép húsvéti ötlet van! Köszönjük a játékot és az élményt! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek:) NAgyon meghoztátok a kedvem a következőhöz :)

    VálaszTörlés
  6. Micsoda összefoglaló! Igazi húsvéti hangulatom lett! :-) Gratulálok mindenkinek!

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük Gesztenye, hogy ilyen szépen összeállítottad a beszámolót! A tortácskák csodaszépek lettek egytől egyig!

    VálaszTörlés
  8. Minden forduló nagyon klassz volt! Köszönjük Gesztenye. :))))

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép volt az összes muffin, jó volt játszani, sok új ötletet kaptunk! :))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...