2012. március 12., hétfő

Süss! Alkoss! Díszíts! (SAD) negyedik forduló- határidő hosszabbítás


Egy kis kedvcsináló a SAD (Süss, Alkoss,Díszíts) negyedik fordulójához.
Nagyon sok és szép alkotás érkezett már, aminek nagyon örülök.
A hosszú hétvégére való tekintettel talán a konyhatündérkék is jobban ráérnek alkotni a konyhában, meg nekem is van programom, ezért úgy gondoltam, hogy a játék végső határideje nem március 15.-e, hanem március 18.-a.


Továbbra is várom a tortácskák fényképeit a:

Jó játékot és sütögetést mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon jó hír!!!! Köszi!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye!
    Nagyon szeretem azt a sok érdekes dolgot, amit készítesz. Egy díjjal szeretném megköszönni a kommenteket, melynek célja, hogy megköszönjük az egymásnak írt kommenteket, a díj továbbításával megismertessünk olyan blogokat is, akiket még nem nagyon ismernek. Remélem elfogadod a díjat. Nálam átveheted, kérlek nézz be hozzám http://henimodernkonyhaja.blogspot.com oldalamon a Blogdíj című bejegyzésemnél.

    VálaszTörlés
  3. Barbi!
    Remélem sikerül valamit készítened:-))

    Nyamm!
    Szívesen:-))

    Heni!
    Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy:-)
    Megyek megnézem!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jaj dejó!!!
    Eleve elnéztem a határidőt. Azt hitte 17. Tegnap kerestem a postot és megláttam, hogy 15 volt. Elszomorodtam, hogy lemaradtam az első versenyemről. Ma gondoltam megnézem ki nyert... erre látom, hogy még nevezhetek... szóval készítem elő a képeket és küldöm :-)

    (M.F.K.)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...