2012. április 13., péntek

Bazsalikomlevelekre fektetett mozzarellacsík omlós csirkemellbe göngyölve


A Vidék íze 2009. októberi száma ihlette ezt a csirkesültet, annyira guszta volt a képen ez az étel, hogy azonnal ki kellett próbálnom. Egyszerű, gyors és valóban nagyon finom. Imádom, hogy a kertben egy csomó fűszernövény megtalálható, csak ki kell menni és frissen leszedni.

Bazsalikomlevelekre fektetett mozzarellacsík, omlós csirkemellbe göngyölve

Hozzávalók: 
60 dkg csirkemell, 
20 dkg mozzarella sajt,
 őrölt bors, 
1 marék friss bazsalikomlevél, 
15 dkg szeletelt bacon,
 só, 
kevés olaj.

Elkészítés: a húst óvatosan kiklopfoljuk, lehetőleg minél nagyobbra, majd sózzuk és frissen őrölt borssal megszórjuk.Ezután beterítjük a bazsalikomlevelekkel (ízlés szerint) és pár csík mozzarella sajtot fektetünk rá. Felcsavarjuk és szeletelt bacon szeletbe tekerjük. A tekercseket kiolajozott jénaiba tesszük és előmelegített sütőben alufólia alatt, kb. 25 percig sütjük, légkeverésesen, 170 fokon. Ezután levesszük a fóliát és kb. 190 fokon még 10 percig sütjük, amíg szép piros lesz a bacon. Burgonyapürével tálalhatjuk.

9 megjegyzés:

  1. Iszonyú jól néz ki Gesztikém, sokat gondolok rád. Képzeld, vettem medvehagymát egy csokorral. Még nem tudom, mit csinálok belőle! Köszönöm, h. összeismertettél ezzel a csodás növénnyel! puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki:) Nálam csak cserepes bazsalikom van egyenlőre:) Isteni lehet az illata,na meg a látvány se semmi.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki:) Nálad van már a kertben friss bazsalikom, én tegnap egy cserepeset vettem a mai pestohoz:(?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól hangzik a "kertből frissen szedett fűszerek"...! Én is ültetek idén egy-két bokrot azt hiszem...A husi pedig kiváló! Recept mentve!

    VálaszTörlés
  5. Fevikém!
    Én is sokat gondolok Rád, remélem hamarosan csak tudunk beszélni:-) Én idén nem voltam medvehagymát szedni, nem jutott rá idő, majd jövőre:-)

    Trollanyu!
    KÖszi, imádom a friss bazsalikom illatát, pár éve ültettem mindenféle fűszernövényt:-)

    Krinsz!
    Csak volt, mert a napokban elfagyott, de újat ültettem azóta:-)

    Kriszta!
    Kis cserépben vettem őket, kiültettem. Fantasztikus a friss fűszer a kertből. Például az oregánót már irtani kell annyira elterjed. A citromfű és a zsálya is nagyon hálás, már most van egy nagy bokorral. Még babérlevelem is van, bár azt be kell hozni télre.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon finom lehetett, tetszik az összeállítás! :)Szuper :D

    VálaszTörlés
  7. Petra!
    A fiam kedvencei:-) KÖszi:-)

    Roza!
    KÖszi szépen:-)

    Kata!
    KÖszi neked is:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...