2012. április 15., vasárnap

Szívemnek kedves ajándékok

Most rendezgettem a képeimet és találtam két olyan képet, amiről még nem számoltam be, pedig szívemnek nagyon kedves.
Az egyik Tücsök Bogárhoz kapcsolódik.
Még a jó múltkor úgy alakult, hogy Tücsök Bogár városában jártam és egy röpke időre összefutottunk. Ekkor kaptam ezt a nagyon kedves csomagot, amiben mi is lehetett volna más, mint gesztenyés kincsek és Anita kedvence a karamell.
Sajnálom, hogy nem volt akkor több időnk, de remélem lesz még rá alkalom, hogy együtt kávézzunk:-))
Köszönöm itt is a kedvességedet:-)



A másik meglepetés a Blogger Maraton Macaronon ért. Meglátogatott egy nagyon kedves volt kolléganőm és pár órát együtt töltöttünk.
Tőle kaptam ezt a nagyon kedves kis csomagot, aminek nagyon örültem, bár zavarban is voltam, mert én meg nem vittem semmit. Na majd legközelebb.
Drága Zsú!
Köszönöm itt is a kedvességedet és az ajándékokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...