2012. május 23., szerda

GYŰJTÉS a Szegedi Újszülött Életmentő Alapítvány javára

Szeretnénk elindítani a 2. Online gyűjtést a Szegedi Koraszülött Mentő javára.



A tavalyi gyűjtéshez 18 blog, és 2 magánszemély csatlakozott.

Az 1 hetes licitálás eredményeként 161.000Ft-ot tudtunk átutalni az alapítvány számlájára.



A gyűjtés ideje: 2012. május 28. - június 1.

Én is szeretnék segíteni az alapítványnak, úgy mint tavaly.
A felajánlásom biztosan tetszeni fog nektek. A felajánlás még maradjon titok, de hamarosan kiderül:-)

A gyűjtésben  részt vevő többi blog címét is hamarosan közzétesszük!
Az alapítvány oldalát ITT érhetitek el.

Gyertek minél többen és licitáljatok a felajánlásra, hogy  sok pénzzel tudjuk segíteni a Szegedi  Koraszülött Életmentő Szolgálat alapítványát.

9 megjegyzés:

  1. Én jövök licitálni!! Tavaly is megtettem, mert nagyon jó dolog indult el ezzel a kezdeményezéssel!
    2000 Ft-ot ajánlok a titkos felajánlásodért! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Barbi!
    De kedves vagy, még el sem indultunk, de már van egy licitálóm:-)))
    KÖszi szépen:-))
    Még magam sem vagyok biztos a felajánlásban, mert ha nagy meleg lesz, akkor nem fog menni:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nem lesz olyan meleg! :)) Akkor jövök újra! :DD

      Törlés
  3. Nemes gesztus! Én tudom értékelni, mert mindkét csemetém így kezdte az életét...

    VálaszTörlés
  4. Lehet még csatlakozni a gyűjtésben részt vevő bloggerekhez?

    VálaszTörlés
  5. Én megtoldom még 2000-Ft-vel uhhogy 4000 Ft-t ajánlok a titkos felajánlásért :)
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!!
    Köszönöm a felajánlást is, hétfőn minden kiderül:-))
    Köszönöm a két licitálónak a felajánlásokat:-))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon becsülendő kezdeményezés! Hoztam Neked valamit, biztos, hogy kaptál már ilyet, de mindenképp szerettem volna ezt átnyújtani Neked! Kérlek olvasd el: http://izemlekek.blogspot.com/2012/05/kommentek-blog-dij.html

    VálaszTörlés
  8. Hani! Nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...