2012. május 28., hétfő

Induljon a licit a Szegedi Újszülött Mentőalapítvány javára

Az előző bejegyzésben már írtam arról a kezdeményezésről, amihez immár másodszor csatlakozom.


Szívesen segítek minden ilyen kezdeményezésben, főleg, hogy gyermekekről van szó.
A mentőautóra azért van szüksége 4 megyének, hogy a Szülészeti intézményekből a koraszülött és beteg újszülött babákat az ellátó intézménybe szállítsák.Ahhoz, hogy a későbbiekben minőségi életet élhessenek, azaz fogyatékosság nélkül tudják a szülők hazavinni a babákat, már a szállítás alatt is meg kell hogy kapják azt az ellátást, amit a későbbiekben a Koraszülött Intenzív Osztályon fognak kapni.

Az én felajánlásom egy doboz macaron. 



A kezdő licit 1000.- Ft.

A licitet a bejegyzés után, megjegyzésben lehet tenni.
Aki a legmagasabb összeget ajánlja fel, az kapja a finom süteményt.


A licitálást pénteken, június 1.-én, éjfélkor zárul.

Szeretnélek kérni Benneteket, hogy lehetőségetekhez mérten próbáljatok meg segíteni.
Álljatok Ti is a jó ügy mellé és segítsétek az Alapítványt.

A többi felajánlást itt megtekinthetitek és a képre kattintva licitálhattok!

Mivel a licit elindulása előtt már volt két nagyon kedves ember, aki a  nem ismert tárgyra licitált, amelyet itt is köszönöm Barbinak és Nedudgginak, a licit 4000 Ft-on áll.

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!

Mónika blogjára kattintva a jobb oldalon fent megnézhetitek az összes felajánlást és azt, hogy hol tart a licit.

17 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. KKNoémi!
      KÖszi szépen!
      A postban benne volt, hogy már 4000.-nél tart a licit:-)

      Törlés
    2. bocsánat, figyelmetlen voltam!

      Törlés
    3. Szia Noémi!
      Semmi gond, csak azért írtam, hogy nem 1000 ről indultunk! :-))

      Törlés
  2. 6000 Ft.
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne köszönd, :D mohó vagyok, és ha még a vörösborban készült szilvalekvár is lesz a töltelék, hááááááát, :D
      Maradok 10-telettel NEDUDDGI

      Törlés
    2. Neduddgi!
      Ha szeretnéd, akkor nem csokis, hanem szilvalekváros lesz a töltelék:-))

      Törlés
  3. Ha én nyerem, aminek szurkolok, akkor vegyesen ha kérhetném. Akkor legalább a nejem is meg fogja kóstolni, azt az isteni lekit is, mert macaront akkor hoztam haza, és nagyon ízlett Neki.
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  4. Neduddgi!
    Gratulálok, Te lettél a licit nyertese.
    A további teendőket holnap megírom:-))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, itt ültem, és vártam, nehogy valaki elrontsa a játékomat :). Kérdésem, a pénzt, hogyan kell, és hova eljuttatnom, és mikor?
    Nagyon örülök a nyereménynek, és hogy ezzel a kis hozzájárulással remélem segíthettem az alapítványnak.
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neduddgi!
      A gesztenye.receptjei@gmail.com e.mail címre írj egy levelet, arra válaszolva küldöm a részleteket.
      Köszönöm még egyszer a résvételt és a licitet.

      Törlés
  6. Nagyon szépen köszönöm a részvételt mindenkinek, a felajánlott liciteket.
    Karácsony előtt lesz újra jótékonysági árverés, akkor is várlak benneteket:-))

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gesztenye, Kérlek, nézz be hozzám:) Üdv krinsz http://ezmegaz-krinsz.blogspot.hu/2012/06/blogdij.html

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...