2012. május 2., szerda

Karamellás keksz - SAD 5. fordulóra


Anita, a Tücsök Bogár blog tulajdonosa lett a háziasszonya a SAD , azaz Süss! Alkoss! Díszíts! játék 5. fordulójának a háziasszonya. A játék témája, Anita kedvence a karamell lett, Karamell, mert szeretem címmel meg is hirdette a játékot, amelynek május 1.-én járt le a határideje.
Én ezzel a keksszel neveztem.
A játéknak nincs tétje, nincs nyeremény, nincs verseny, csak izgatott várakozás és kíváncsiság, hogy vajon az adott témához ki, mit készített.
Én is nagyon várom az összefoglalót.
Anita kicsit változtatott dolgon és most szinte egyszerre postolja mindenki, aki részt vett a játékban a remekművét, hogy az összefoglalóba bekerülhessen a link, ahol meg tudjuk találni a receptetek. Nagyon jó ötlet:))

Karamellás keksz 

Hozzávalók: 
(2,5 dl bögrével mértem)
3 bögre liszt,
1 bögre vaj,
1 csipet só,
2 tojás,
1 bögre barna cukor,
1 tk vanília kivonat,
0,5 bögre holland kakaó
fél teáskanál sütőpor.

Elkészítés: a száraz hozzávalókat összekeverjük (liszt, kakaó,  sütőpor, só). A tojásokat habosra keverjük a cukorral, a vaníliával, azután a vajjal, majd hozzákeverjük a lisztes keveréket. Egyforma gombócokat gömbölyítünk és mindegyik közepébe egy vajkaramella darabkát teszünk, vigyázva, hogy mindenhol fedje tészta.
Előmelegített sütőben 10-12 percig sütjük. Amikor meleg, akkor puha a keksz, de kihűlés után lesz jó az állaga  a keksznek.





7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy részt vettél a játékban! :)
    A süteményhez meg annyit fűznék: KÉREK!!!

    VálaszTörlés
  2. De jó, nagyon finom lehet!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon egyszerű elkészíteni és igen finomnak tűnik, így mentem is! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ott van! Mentem is a recepted. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon fincsi lehet ez a keksz, mutatós nagyon!

    VálaszTörlés
  6. De szuper keksz! Máris mentem, én is szeretem a karamellás sütiket...:o)

    VálaszTörlés
  7. Úúúúú, ezt a kekszet feltettem a "sürgősen elkészítendő" listámra:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...