2014. január 9., csütörtök

Savanyú káposztás lencseleves kolbásszal és a majdnem elfelejtett blogszülinap.


 2007 óta vezetek gasztroblogot, na jó azt a régi azért nagyképűség lenne annak nevezni, de sokat tanultam belőle. Aztán 2011. január elején átköltöztem ide, azaz "tiszta" lappal indultam, csak pár receptet hoztam át a régi blogomból, mert a képek nem nagyon voltak vállalhatók. Azóta azt hiszem fejlődtem sok téren, de főleg a fényképezés terén. Én még mindig elégedetlen vagyok, de próbálok még tanulni, fejlődni. Az utóbbi időben sokszor hanyagoltam a blogom, mert nagyon kevés időm jutott rá. remélem ebben az évben többet tudok  foglalkozni a hobbimmal.
Köszönöm azoknak,akik olvassák a blogom, immár 3 éve és 2 napja. Majdnem elfelejtettem ugyanis a blogszülinapom :-)

A recept a Kifőztük januári számában jelent meg, amely továbbra is letölthető ingyen innen.

Savanyú káposztás lencseleves kolbásszal

Hozzávalók: 4 személyre
20 dkg lencse
20 dkg savanyú káposzta
15 dkg sárgarépa
15 dkg füstölt kolbász
1 fej vöröshagyma
2 evőkanál olaj
babérlevél

őrölt bors
őrölt kömény

Elkészítés: a hagymát megdinszteljük az olajon, rátesszük a megmosott lencsét, a savanyú káposztát, a karikára vágott sárgarépát,  rövid ideig együtt dinszteljük, majd felöntjük kb. 2,5 liter vízzel. Sóval, őrölt borssal, babérlevéllel, őrölt köménnyel ízesítjük. Félidőben beletesszük a karikára vágott kolbászt is, teljesen puhára főzzük.  Ha szükséges még utána ízesítjük. Tejfölt és friss kenyeret adhatunk mellé.



9 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szerettem a régi blogodat is. Boldog blogszülinapot, és kívánom, hogy továbbra is leld örömödet a blog írásában! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülit !
    Én is szeretem azt is, nagyon sok receptedet használom :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog Szülinapot! Szerintem sem volt mit szégyellni a régin!
    Finom lehet ez a leves, én még soha nem kevertem a lencsét káposztával, jól hangzik. Lencsét be kell áztatni?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog blogfordulót Neked! Remélem még nagyon sokáig gyönyörködhetünk a szerintem igenis csodás fotóidban! :) Remélem a kezed is jobban van...

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszülinapot, és további sikeres blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Innen is nagyon boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...