2014. február 12., szerda

Sonkás-tojásos szendvics- VKF! 61. forduló


Szendvicsek és burgerek a témája a VKF! 61. fordulójának, amelyet Kata a katucikonyha blog írója írt ki.
Mivel én adtam át Katának a háziasszonyi stafétát, ezért kötelességemnek éreztem, hogy induljak is rajta. Na meg azért is, mert tetszett  a kiírás.
Igaz, ami igaz nagyon ritkán készítek szendvicset, akkor is egy gyors, zsemle/kifli, vaj, szalámi paprika, vagy paradicsom jön szóba. Na ezt itt azért nem lehetett elsütni, túl egyszerű lett volna.
Meg aztán Kata erre külön kitért a kiírásban: "Egyet kérek, ne ragadjunk le a szalámi-sajt-vaj- paprika kombinációnál. :-)"  Így ki kellett találni valami extrábbat. Kiflit is szerettem volna sütni, de arra már nem volt idő. A szósz is most késztermék volt, bár azt is magam szoktam készíteni  húsokhoz, salátákhoz.

Sonkás-tojásos szendvics 

Hozzávalók:
2 db magos kifli
4 szelet füstölt feketeerdei sonka
2 tojás
6 db mini paradicsom
1 marék madárbegy saláta
1 kiskanál olaj

őrölt bors
2 evőkanál bármilyen szósz, (én most Cézár saláta szószt használtam)

Elkészítés: egy serpenyőben a sonka mindkét oldalát az olajon átsütjük. A tojásokat felverjük, sózzuk, borsozzuk és a visszamaradt olajban megsütjük. A kifliket a felső harmadánál vágjuk ketté, majd az alsó részéből kikaparjuk a belsejét. Alulra teszünk egy szelet sonkát, arra salátát, majd a tojást, arra rászeleteljük  a paradicsomot, majd egy szelet sonka következik, arra ismét salátát teszünk, és végül a szószt rácsurgatjuk. A levágott kifli tetejét rátesszük és jó étvággyal elfogyasztjuk.


2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus receptek, ízléses képek :-) Olyan kérdésem lenne,hogy a konyharuha honnan való, annyira szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Orsi! :-)
      A konyharuhát a Tchibónál rendeltem, nagyon szeretem, 3 db volt benne :-)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...