2014. augusztus 2., szombat

Könyvajánló - Hadarik Rita: Egészséges ínyencfalatok



Ritát pár éve ismerem az internetről, de személyesen is találkoztunk párszor. Évek óta kísérem figyelemmel  a Rita konyhája oldalát, pár receptet ki is próbáltam már.
Először egy mini gasztroblogger találkozón, Max fagyizójában találkoztunk, ahol egy asztalra kipakoltuk az általunk hozott finomságokat, a szomszéd asztalnál ülők irigykedő pillantásainak közepette, jókat nevetgélve, úgy éreztük ezer éve ismerjük egymást.

A Fb-on már olvastam az örömhírt, hogy megjelent Rita első könyve Egészséges ínyencfalatok címmel, amely sok finomságot tartalmaz lisztérzékenyeknek (is). Aztán írt Rita, hogy a T.Bálint kiadó jóvoltából bele is lapozhatok a könyvbe. Nagyon örültem a könyvek, amit itt is köszönök  a kiadónak.
Amikor megkaptam szinte le sem tudtam tenni, amíg végig nem lapoztam. Igazán nagyon sok finomság van benne, nagyon szép képekkel illusztrálva, tematikusan sorba rendezve. Azt hiszem itt mindenki talál magának valami egészséges és finom ételt.
Nem csak az forgathatja sikerrel a könyvet, aki lisztérzékenységben szenved, hanem az is, aki szeretne egészségesebben élni, egészségesebb ételeket főzni, sütni.
Én egy tejszínes csokoládétortát néztem ki magamnak elsőnek, amelyet hamarosan meg is fogom sütni.

Kiemelném Rita előszavából ezt a mondatot, ami mindent elmond a könyvről:
" Az ebben a könyvecskében szereplő receptek többsége, a klasszikus , hagyományos, lisztes ételek helyettesítésére ad kiválóan hasznosítható igazán finom megoldásokat".

Kell ennél több? Igen, nézzétek meg Ti is és készítsetek belőle sok finom és egészséges ételt.



 A könyv megrendelhető a T.Bálint Kiadónál az alábbi linken.
http://www.tbkiado.hu/egeszseges-finomsagok-hadarik-rita



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...